Deze zin maakte me aan het lachenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:38 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
En andere kat dacht, laat ik es ff met me anus buiten de kattebak staan om te gaan schijten ipv in de kattebak![]()
"This must be a Thursday... I could never really get the hang of Thursdays"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:53 schreef Allan24 het volgende:
Soms is het typisch maandag, zelfs op donderdag
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:38 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Gvdmme, kijk ik naar me mat, ligt er zo'n hoop gedroogde kattekots sneu in een hoekje ! Helemaal ingedroogd in me matKon et er zo vanaf trekken met een doekje
Dikke plak kattekots. Nu kenk me vaatdoekje ook nog weggooien
En andere kat dacht, laat ik es ff met me anus buiten de kattebak staan om te gaan schijten ipv in de kattebak
Stomme beest schijt gvdmme zo tege me keukenkastje omhoog
kan ik alle schijt hier ook nog es gaan opruimen
![]()
heeft jou kat ook altijd de pokkegewoonte om op je mat te kotsen ipv de stenen vloer ofsow ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:58 schreef osmo het volgende:
* osmo is deze nacht nog wakker geworden van het geluid van een kotsende kat langs zijn bed ...
Yep, en altijd 2 of 3 hoopjes verspreid, beest kan niet 1 grote hoop kotsen zoals ik doe als ik gezopen hebquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:37 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
heeft jou kat ook altijd de pokkegewoonte om op je mat te kotsen ipv de stenen vloer ofsow ?
daar haal ik iedere dag alle rotzooi uit, en 2x per week maak ik em totaal schoon, dwz leegmaken, met heet water uitwassen en nieuw zand erinquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:04 schreef ANWB het volgende:
Maak de kattenbak schoon.
jah zo ontzettend ergelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:01 schreef osmo het volgende:
[..]
Yep, en altijd 2 of 3 hoopjes verspreid, beest kan niet 1 grote hoop kotsen zoals ik doe als ik gezopen heb
Dan is je kat achterlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:23 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
daar haal ik iedere dag alle rotzooi uit, en 2x per week maak ik em totaal schoon, dwz leegmaken, met heet water uitwassen en nieuw zand erin
![]()
Goh...vertel me wat nieuwsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |