quote:Vrienden zijn voor mij erg belangrijk, ik heb dan ook weinig vrienden.
Ik hecht veel waarde aan vriendschap. Dat ik geregeld met je omga maakt me nog geen buddy van je. hoogstens een kennis.
Maar als dan een "echte' vriend je disrespecteerd (zwaar beledigd), doet dat echt zeer.
Waar mijn vriendin bij is krijg ik de opmerking (meer een verhaal) naar me toegegooit:
(verkort oftewel er was een conversatie wat ik nu terug vertaal naar 2 belangrijke zinnen)
"Ik ga jou pimpen"
"ik ga jou pimpen in de gevangenis"
Mijn vriendin krijgt onderweg we haar naar huis brengen te horen, dat hij me wil pimpen.
Wat hij bedoeld te zeggen is dat hij mijn reet in de bak wilt verkopen. (niet letterlijk bedoeld. Het is beledigend bedoeld, waar mijn vriendin bij is probeerd hij me voor lul te zetten, te kleineren.
Dit is geen grap. De manier, moment, toon,e.d.
Omdat mijn vriendin er bij is, ga ik er niet niet meer op in.
Als kind werd er altijd geprobeerd je zwart te maken bij je vriendinnetjes en dergelijke.
Maar dat een volwassen "true friend" zo'n verhaal begint op te hangen, omdat mijn vriendin er bij is vraag ik mij toch af:
Wat heb ik hem aangedaan dat hij mij dit flikt?
Er staat meer dan vriendschap op het spel, het is ook een zakelijke partner.
Mijn eer is gekrenkt maar bovenal, ik voel me gebruikt...Dus voor hem, mister pimp... zou ik mijn "rug breken", door het vuur gaan. (mijn 2e familie)
Is het de moeite waard om een sitdown te organiseren of brei ik er een eind aan.
Verklaar ik oorlog, laat ik het varen?
Als je afvraagd waarom ik zo moeilijk doe over een vriendschap, heb je sorry maar... geen fucking flauw idee waar ik het over heb. Vriendschap schijnt voor jou dan een ander betekenis te hebben.
pfff...
Heeee man, welke pillen heb jij gevreten???quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:35 schreef HUG-LIFE het volgende:
Vrienden zijn voor mij erg belangrijk, ik heb dan ook weinig vrienden.
Hecht veel waardel aan vriendschap. Dat ik geregeld met je omga maakt je me nog geen buddy. Hoogstens een kennis.
Maar als dan een genuine vriend je disrespecteerd, doet dat zeer.
Waar mijn vriendin bij is krijg ik de opmerking (meer een verhaal) naar me toegegooit.
(verkort)
"Ik ga jou pimpen"
"ik ga jou pimpen in de gevangenis"
Mijn vriendin krijgt te horen dat een vriend van mij in me reet wil laten neuken in de bak.
Dit is geen grap, omdat mijn vriendin er was ging er niet op in.
Als kind werd er altijd geprobeerd je zwart te maken bij je vriendinnetjes en dergelijke.
Maar dat een volwassen "true friend" zo'n verhaal begint op te hangen, omdat mijn vriendin er bij is vraag ik mij toch af:
Wat heb ik hem aangedaan dat hij mij dit flikt.
Er staat meer dan vriendschap op het spel, het is ook een zakelijke partner.
Mijn eer is gekrenkt maar bovenal, ik voel me gebruikt...Dus voor hem, mister pimp... zou ik mijn "rug breken", door het vuur gaan.
Is het de moeite waard om een sitdown te organiseren of brei ik er een eind aan.
Verklaar ik oorlog, laat ik het varen?
Als je afvraagd waarom ik zo moeilijk doe over een vriendschap, heb je sorry maar... geen fucking flauw idee waar ik het over heb. Vriendschap schijnt voor jou dan een andere betekenis te hebben.
pfff...
Sta je even stil van he.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:38 schreef Maikuuul het volgende:
WTF :/
Wat valt er niet te snappen man.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:40 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Heeee man, welke pillen heb jij gevreten???![]()
Pas het taaltechnisch gezien ff aan, kunnen mensen ook begrijpen wat je bedoelt!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:40 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Sta je even stil van he.
Op fok een meldingswaardig geklaag
Misschien bedoelt ie het als grap? Ik bedoel... het woord 'pimpen' alleen al kun je toch niet gebruiken als je iets serieus meentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:42 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen man.
Ik klaag omdat een close friend mij beledigd voor mijn vriendin zonder enig reden.
En ik niet weet wat ik ermee moet omdat het niet iemand is die ik gister heb leren kennen
Heb toevallig laatst hetzelfde gehadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:42 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen man.
Ik klaag omdat een close friend mij beledigd voor mijn vriendin zonder enig reden.
En ik niet weet wat ik ermee moet omdat het niet iemand is die ik gister heb leren kennen
that crossed my mind 2 (om het maar even zo te zeggen).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie het als grap? Ik bedoel... het woord 'pimpen' alleen al kun je toch niet gebruiken als je iets serieus meent
Ik bedoel maar. "Good friends are hard to come by"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:44 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Hij is in waarde gedaald op mijn vriendenladder (en hij was de enige op de ladder!)![]()
Oh... Dus je hoeft niet te bukken?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:53 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
that crossed my mind 2 (om het maar even zo te zeggen).
Maar waarom daar, waarom zo, op die toon, die woorden....bij mijn vriendin.
Het was ook niet serieus bedoeld, het was bedoeld om mij te kleineren waar mijn vriendin bij was.
Legitiem.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:51 schreef Sebasser het volgende:
Die homepage, drugs/wiet ect ?
[afbeelding]
Goeie zakenpartner dan.
En terwijl je het hier hebt over hoe moeilijk het is om vrienden te vinden, vindt jij het blijkbaar wel zo belangrijk om een vriendschap af te breken... wtf...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:00 schreef HUG-LIFE het volgende:
Kibber...
Uiteindelijk komt het er op neer dat om wat voor reden dan ook, hij het gevoel, de drang had om mij te kleineren omdat hij waarschijnlijk gefrustreerd was
nog een keer en dan in begrijpbaar nederlandsquote:Mijn vriendin krijgt onderweg we haar naar huis te brengen. Dat hij me wil pimpen.
Wat hij bedoeld te zeggen is dat hij mijn reet in de bak wilt verkopen.
Dit is geen grap, omdat mijn vriendin er was ging er niet op in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |