abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41116883
Mijn klacht.

Na +/- 100 postjes op mijn topic heeft niemand, maar dan ook echt niemand mij gefeliciteerd met het open van een benoemenswaardig KLAAG topic.
Naar mijn mening zijn 9 van de 10 klaagtopics, (af)zeiktopics. Wat is het verschil? Doet er even niet toe.

Echter ben ik wel uitgemaakt voor Latente homoseksueel, huillie, neger, katoenplukker,homie,kaffer, blitse nep-negert, Domme ruk vmbo-er. zatte egotripper, bijstandszwerver, zwarte, dolle mocro dat was het wel zo'n beetje denk ik.

Dus eigenlijk was het dan toch ook de zoveelste afzeiktopic.

Ik beklaag mij dan ook over dat in de KLAAG TOPICS, de TS'er teveel afgezeken word en te weinig aandacht word geschonken aan het onderwerp.

Zelfs als je er niet in 'bijt', proberen sommige het alsnog.
Waarom reageerd men zo heftig op een klaagtopic waarbij het onmogelijk zou zijn om beledigd te voelen. Vanwaar die heftige reacties? Ga je gang van mij mag het.

Dit is de infamous KLAAG POST
quote:
Vrienden zijn voor mij erg belangrijk, ik heb dan ook weinig vrienden.
Ik hecht veel waarde aan vriendschap. Dat ik geregeld met je omga maakt me nog geen buddy van je. hoogstens een kennis.
Maar als dan een "echte' vriend je disrespecteerd (zwaar beledigd), doet dat echt zeer.
Waar mijn vriendin bij is krijg ik de opmerking (meer een verhaal) naar me toegegooit:

(verkort oftewel er was een conversatie wat ik nu terug vertaal naar 2 belangrijke zinnen)
"Ik ga jou pimpen"
"ik ga jou pimpen in de gevangenis"

Mijn vriendin krijgt onderweg we haar naar huis brengen te horen, dat hij me wil pimpen.
Wat hij bedoeld te zeggen is dat hij mijn reet in de bak wilt verkopen. (niet letterlijk bedoeld. Het is beledigend bedoeld, waar mijn vriendin bij is probeerd hij me voor lul te zetten, te kleineren.
Dit is geen grap. De manier, moment, toon,e.d.
Omdat mijn vriendin er bij is, ga ik er niet niet meer op in.

Als kind werd er altijd geprobeerd je zwart te maken bij je vriendinnetjes en dergelijke.
Maar dat een volwassen "true friend" zo'n verhaal begint op te hangen, omdat mijn vriendin er bij is vraag ik mij toch af:

Wat heb ik hem aangedaan dat hij mij dit flikt?
Er staat meer dan vriendschap op het spel, het is ook een zakelijke partner.

Mijn eer is gekrenkt maar bovenal, ik voel me gebruikt...Dus voor hem, mister pimp... zou ik mijn "rug breken", door het vuur gaan. (mijn 2e familie)
Is het de moeite waard om een sitdown te organiseren of brei ik er een eind aan.
Verklaar ik oorlog, laat ik het varen?

Als je afvraagd waarom ik zo moeilijk doe over een vriendschap, heb je sorry maar... geen fucking flauw idee waar ik het over heb. Vriendschap schijnt voor jou dan een ander betekenis te hebben.

pfff...

[ Bericht 5% gewijzigd door HUG-LIFE op 24-08-2006 14:40:16 ]
pi_41116938
ik ga jou pimpen in de gevangenis
  donderdag 24 augustus 2006 @ 01:38:11 #3
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41116957
WTF :/
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 01:40:15 #4
139773 roedeledokie
Die opm. was niet grappig!
pi_41117005
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 01:35 schreef HUG-LIFE het volgende:
Vrienden zijn voor mij erg belangrijk, ik heb dan ook weinig vrienden.
Hecht veel waardel aan vriendschap. Dat ik geregeld met je omga maakt je me nog geen buddy. Hoogstens een kennis.
Maar als dan een genuine vriend je disrespecteerd, doet dat zeer.
Waar mijn vriendin bij is krijg ik de opmerking (meer een verhaal) naar me toegegooit.

(verkort)
"Ik ga jou pimpen"
"ik ga jou pimpen in de gevangenis"

Mijn vriendin krijgt te horen dat een vriend van mij in me reet wil laten neuken in de bak.
Dit is geen grap, omdat mijn vriendin er was ging er niet op in.

Als kind werd er altijd geprobeerd je zwart te maken bij je vriendinnetjes en dergelijke.
Maar dat een volwassen "true friend" zo'n verhaal begint op te hangen, omdat mijn vriendin er bij is vraag ik mij toch af:

Wat heb ik hem aangedaan dat hij mij dit flikt.
Er staat meer dan vriendschap op het spel, het is ook een zakelijke partner.

Mijn eer is gekrenkt maar bovenal, ik voel me gebruikt...Dus voor hem, mister pimp... zou ik mijn "rug breken", door het vuur gaan.
Is het de moeite waard om een sitdown te organiseren of brei ik er een eind aan.
Verklaar ik oorlog, laat ik het varen?

Als je afvraagd waarom ik zo moeilijk doe over een vriendschap, heb je sorry maar... geen fucking flauw idee waar ik het over heb. Vriendschap schijnt voor jou dan een andere betekenis te hebben.

pfff...
Heeee man, welke pillen heb jij gevreten???
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
pi_41117012
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 01:38 schreef Maikuuul het volgende:
WTF :/
Sta je even stil van he.
Op fok een meldingswaardig geklaag
  donderdag 24 augustus 2006 @ 01:41:31 #6
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_41117024
You got pimp-daddy-o'd
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_41117036
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 01:40 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Heeee man, welke pillen heb jij gevreten???
Wat valt er niet te snappen man.

Ik klaag omdat een close friend mij beledigd voor mijn vriendin zonder enig reden.
En ik niet weet wat ik ermee moet omdat het niet iemand is die ik gister heb leren kennen
  donderdag 24 augustus 2006 @ 01:42:35 #8
139773 roedeledokie
pi_41117040
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 01:40 schreef HUG-LIFE het volgende:

[..]

Sta je even stil van he.
Op fok een meldingswaardig geklaag
Pas het taaltechnisch gezien ff aan, kunnen mensen ook begrijpen wat je bedoelt!
  † In Memoriam † donderdag 24 augustus 2006 @ 01:42:50 #9
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_41117045
R & P ?
pi_41117051
Als ik naar je avatar en je taalgebruik kijk; Ben jij die zanger van Intwine?
De status 'bagger-user' voorbij
pi_41117057
wist niet dat ze internet hadden in de bak...
pi_41117066
Waaaht? Wat zeg je allemaal?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_41117069
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 01:42 schreef HUG-LIFE het volgende:

[..]

Ik klaag omdat een close friend mij beledigd voor mijn vriendin zonder enig reden.
En ik niet weet wat ik ermee moet omdat het niet iemand is die ik gister heb leren kennen
Misschien bedoelt ie het als grap? Ik bedoel... het woord 'pimpen' alleen al kun je toch niet gebruiken als je iets serieus meent
  donderdag 24 augustus 2006 @ 01:44:36 #14
139773 roedeledokie
pi_41117076
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 01:42 schreef HUG-LIFE het volgende:

[..]

Heb toevallig laatst hetzelfde gehad

Ik heb de pogingen het te begrijpen opgegeven.

Hij is in waarde gedaald op mijn vriendenladder (en hij was de enige op de ladder!)
pi_41117090
Ja man... Respect enzo...
Je weet tog?!
Niet bukken voor bubba he?
pi_41117159
Ik had hem volledig kapot gemaakt.
  † In Memoriam † donderdag 24 augustus 2006 @ 01:51:22 #17
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_41117194
Die homepage, drugs/wiet ect ?

Goeie zakenpartner dan.
pi_41117228
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 01:44 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Misschien bedoelt ie het als grap? Ik bedoel... het woord 'pimpen' alleen al kun je toch niet gebruiken als je iets serieus meent
that crossed my mind 2 (om het maar even zo te zeggen).
Maar waarom daar, waarom zo, op die toon, die woorden....bij mijn vriendin.

Het was ook niet serieus bedoeld, het was bedoeld om mij te kleineren waar mijn vriendin bij was.
pi_41117275
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 01:44 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Hij is in waarde gedaald op mijn vriendenladder (en hij was de enige op de ladder!)
Ik bedoel maar. "Good friends are hard to come by"
pi_41117280
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 01:53 schreef HUG-LIFE het volgende:

[..]

that crossed my mind 2 (om het maar even zo te zeggen).
Maar waarom daar, waarom zo, op die toon, die woorden....bij mijn vriendin.

Het was ook niet serieus bedoeld, het was bedoeld om mij te kleineren waar mijn vriendin bij was.
Oh... Dus je hoeft niet te bukken?
pi_41117300
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 01:51 schreef Sebasser het volgende:
Die homepage, drugs/wiet ect ?

[afbeelding]

Goeie zakenpartner dan.
Legitiem.
Je denkt toch niet dat ik mensen in dat wereldje zou vertrouwen.
pi_41117307
maarre jij hebt het over vriendschap, echte vriendschap. Jij vindt jouw eer zooooo belangrijk dat je er een echte vriendschap voor zou breken???? Hoe ongelofelijk erg moet die gast je dan gekwetst hebben met een simpele opmerking waar het woord 'pimpen' zelfs in voorkomt.... ??
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_41117343
Kibber...

Uiteindelijk komt het er op neer dat om wat voor reden dan ook, hij het gevoel, de drang had om mij te kleineren omdat hij waarschijnlijk gefrustreerd was
pi_41117367
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 02:00 schreef HUG-LIFE het volgende:
Kibber...

Uiteindelijk komt het er op neer dat om wat voor reden dan ook, hij het gevoel, de drang had om mij te kleineren omdat hij waarschijnlijk gefrustreerd was
En terwijl je het hier hebt over hoe moeilijk het is om vrienden te vinden, vindt jij het blijkbaar wel zo belangrijk om een vriendschap af te breken... wtf...

Beetje krom dude....
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 24 augustus 2006 @ 02:03:08 #25
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_41117396
quote:
Mijn vriendin krijgt onderweg we haar naar huis te brengen. Dat hij me wil pimpen.
Wat hij bedoeld te zeggen is dat hij mijn reet in de bak wilt verkopen.
Dit is geen grap, omdat mijn vriendin er was ging er niet op in.
nog een keer en dan in begrijpbaar nederlands

Voor de rest, ik zou hem niet de oorlog verklaren, gewoon negeren enzo, en zeggen dat je het niet cool vind. Dan maar wachten op een excuses...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')