Neequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:28 schreef gedrocht het volgende:
1 van mijn eerste topics was dus dat mensen te stoer doen! Ik lees nu echter alleen maar toffe posts.
Kijk brada's, als jullie willen knokken moeten jullie het maar zeggen. Ik wil best afspreken zodat we het eens flink kunnen uitvechten, ik ben het godverredomme zat nu.
![]()
volgens je fotoboek zit je hand in het verbandquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:28 schreef gedrocht het volgende:
1 van mijn eerste topics was dus dat mensen te stoer doen! Ik lees nu echter alleen maar toffe posts.
Kijk brada's, als jullie willen knokken moeten jullie het maar zeggen. Ik wil best afspreken zodat we het eens flink kunnen uitvechten, ik ben het godverredomme zat nu.
![]()
Eririn!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:30 schreef Eririn het volgende:
lolz
Met die dikke speklappen voor je ogen zeker. Ga nou maar bami bakken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:34 schreef gedrocht het volgende:
hey wtf man....jullie doen wel lacherig enzo...maar als ik jullie te pakken krijg wanneer ik jullie zie.
Oh nee bami bak je niet !!!111einszwei!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:34 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Met die dikke speklappen voor je ogen zeker. Ga nou maar bami bakken.
En wanneer zie je mij dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:34 schreef gedrocht het volgende:
hey wtf man....jullie doen wel lacherig enzo...maar als ik jullie te pakken krijg wanneer ik jullie zie.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:34 schreef gedrocht het volgende:
Ik welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:36 schreef gedrocht het volgende:
jullie trieste mensen hebben niet eens een foto in jullie fotoboekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |