quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Denk eens aan de kinderen in Afrika
hongersnoodhoax zoiets?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Denk eens aan de kinderen in Afrika
Wat voor kutparkiet heb je dan .. ! het moet de vogel zijn geweest..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:37 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk het laatste. Ik ben alleen hier met m'n bird![]()
Die gasten hebben daar geen vriezers !!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat heb ik toch medelijden met jou! Denk eens aan de kinderen in Afrika, die dagelijks dromen over een pizza, ingevroren, lekker krokant of zelfs bedorven![]()
Als er één ding op een avond verkeerd gaat, gaat meteen alles misquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:20 schreef PLAE@ het volgende:
Gisteravond 2 pizza's gekocht. En nou tref ik ze net ineens aan op de keukentafel.
Waar is VERDOMME HET RESPECT. Een beetje pizza gaat gewoon braaf in de vriezer wachten tot hij aan de beurt is ipv wegrotten bij kamertemperatuur.
Zonde![]()
steun mij in deze moeilijk tijden.
heerlijk racistische site ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
hongersnoodhoax zoiets?
Nu heb ik ineens geen honger meer![]()
Echt waar? Dat had ik niet eens gezien johquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
heerlijk racistische site ook![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Echt waar? Dat had ik niet eens gezien joh![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |