truequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef kevin85 het volgende:
Ongelofelijk ook dit..
Maar die Madurodam ook.. Wat een drama die vent..
Moet jij niet in je bedje liggen van mammie? Boefjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:27 schreef Triangeljosti het volgende:
wie is die trainer? Ken die hele gast niet
Ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
true![]()
en wat een pech van vermaelen![]()
![]()
![]()
quote:Nieuwe status Emanuelson
door Yoerie van den Busken
Urby Emanuelson met trainer Henk ten Cate.
AMSTERDAM - De kolommen werden vorige week voornamelijk gevuld door de spits van Ajax, de laatste aankoop van Liverpool, de bondscoach van het Nederlands elftal of de werkweigeraar van PSV. Slechts de laatste regels waren voor Urby Emanuelson, de vierde debutant in Dublin. Maar dat maakt zijn verschijning niet minder bijzonder. Met verve heeft hij zich tijdens de voorbereiding bij Ajax genesteld op de linksbackpositie. En inmiddels weet hij dat daar zijn toekomst ligt.
Emanuelson speelde uitstekende wedstrijden tegen FC Kopenhagen, PSV en RKC. Met Jong Oranje werd hij Europees kampioen. Het leerjaar is afgesloten, zijn contract opgewaardeerd. ,,Je komt na de vakantie anders binnen", beseft de kleine komeet.
Hij is de offensief ingestelde Ajacied die op een zeker moment naar achteren werd gehaald en daar soms best even moeite mee had. ,,Vorig seizoen moest ik er vaak aan denken. Zat ik toch te wachten op het moment dat er een plekje vrijkwam op het middenveld."
Dat knellende gevoel maakte plaats voor realiteitszin. Emanuelson herkent inmiddels de charme en de mogelijkheden van een rol als vliegende back. ,,Sinds ik me specifiek ben gaan richten op die positie, gaat het steeds beter." Zijn tengere postuur hoeft geen probleem op te leveren. In Europese competities spelen weinig ploegen met een rechterspits en in Nederland geven zijn voetballende kwaliteiten en onstuitbare dynamiek sowieso altijd de doorslag.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Skv het volgende:
voetbal is pauper
Ja ik ga ook alleen maar naar poptempels en niet naar voetbaltempelsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Skv het volgende:
voetbal is pauper
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Skv het volgende:
voetbal is pauper
Noem één voetballer van het afgelopen WK die niet in een duurdere auto rijdt dan jij..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Skv het volgende:
voetbal is pauper
Die keeper van Togo?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Noem één voetballer van het afgelopen WK die niet in een duurdere auto rijdt dan jij..
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef Zyggie het volgende:
Het is maar voetbal, een miljoenenspel waar jij als hersenloze toeschouwer ook aan mee betaalt![]()
Jij kijkt natuurlijk liever cricket.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Skv het volgende:
voetbal is pauper
STERF, LELIJKE EILANDHOERquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef A_L_N_F het volgende:
DENEMARKEN OLEEEEEEEEEE
DENEMARKEN OLEEEEEEEEEE
DENEMARKEN OLEEEEEEEEEE
DENEMARKEN OLEEEEEEEEEE
DENEMARKEN OLEEEEEEEEEE
DENEMARKEN OLEEEEEEEEEE
DENEMARKEN OLEEEEEEEEEE
DENEMARKEN OLEEEEEEEEEE
DENEMARKEN OLEEEEEEEEEE
DENEMARKEN OLEEEEEEEEEE
DENEMARKEN OLEEEEEEEEEE
DENEMARKEN OLEEEEEEEEEE