Iddquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:21 schreef De_Postbode het volgende:
Moet Ajax maar beter spelen.
Dan is Feyenoord teminste niet alleen in de middenmoot van de Eredivisie komende winterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:20 schreef TwyLight het volgende:
Godveredomme, nu gaat ajax niet door naar de champions league door een of andere kut pauper bagger club
spuit hier je gal op die club
Alleen maar Ajax' eigen domme teringschuld hoor, kan je die Denen wel de schuld geven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:20 schreef TwyLight het volgende:
Godveredomme, nu gaat ajax niet door naar de champions league door een of andere kut pauper bagger club
Kop dicht, hersenloze.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:39 schreef Zyggie het volgende:
Het is maar voetbal, een miljoenenspel waar jij als hersenloze toeschouwer ook aan mee betaalt![]()
Ow jee, weer zo'n josti met een ajax t-shirt dat op anderen af gaat geven omdat zijn 'cluppie' verloren heeft. Trieste paupers die voetbalfans ook altijdquote:
Sorryquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:46 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ow jee, weer zo'n josti met een ajax t-shirt dat op anderen af gaat geven omdat zijn 'cluppie' verloren heeft. Trieste paupers die voetbalfans ook altijd
In de UEFA Cup speel je volgens mij meer wedstrijden hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:38 schreef Killer_Mom het volgende:
wat een sukkels. weer heel wat TV sportavonden minder.
![]()
F*CK.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:42 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
In de UEFA Cup speel je volgens mij meer wedstrijden hoor.
Kan je nagaan wat voor club ajax is als ze nog geeneens van een kut pauper bagger club kunnen winnenquote:Godveredomme, nu gaat ajax niet door naar de champions league door een of andere kut pauper bagger club
quote:
Koop je dan ook ff een seizoenskaart van Kopenhagen?? Meeloperquote:
Mja, maar die Tom Egberts moeten ze ook een nekschot verkopenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:08 schreef type_29 het volgende:
hehehehe
wie zijn hier nou de paupers?
vond die opmerking van Youri Mulder tegen die badgast wel grappig
"wat miraculeus, helemaal niet miraculeus"
en gelijk heeft ie
Ik zeg 2-0 en 2-1quote:
Lijkt me slecht nieuws voor 010 ...quote:Het gevolg is dat Nederland bij deze stand niet meer in aanmerking komt voor de vier tickets voor de UEFA Cup, waarop de clubs dit jaar nog wel recht hebben. Mocht Nederland aan het einde van het huidige seizoen nog steeds de negende plaats bezetten, dan krijgt Nederland in het seizoen 2008/09 slechts twee startbewijzen voor de UEFA Cup.
Van die twee tickets is er eentje bestemd voor de winnaar van de KNVB beker, zodat er via de Eredivisie slechts één toegangsbewijs voor de UEFA Cup te winnen is. Voor de deelname aan de Champions League verandert er niets. Ook met een negende positie bezit Nederland één plaats in het hoofdtoernooi van de Champions League en één plaats in de voorronde van de kampioenencompetitie.
Waarom zou ik ? 80% van de ajaxfans kijkt toch ook alleen maar thuis op teletekst ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 06:42 schreef HPayne het volgende:
[..]
Koop je dan ook ff een seizoenskaart van Kopenhagen?? Meeloper![]()
Een ajax bash topicquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:20 schreef TwyLight het volgende:
Met het hoofd nog wel? Ik kop altijd met me kniequote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:12 schreef Gallacher het volgende:
Huntelaar had em er gewoon in moeten koppen met zijn hoofd.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:12 schreef Gallacher het volgende:
Huntelaar had em er gewoon in moeten koppen met zijn hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |