de zusjes zijn denk ik de zwakste schakel van BB6quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:03 schreef BB-King het volgende:
Ja hoor, de zusjes houden elkaar vast.
Daar ligt het zwakke punt!
Ze moesten hun sigaretten in een koker doen ofzoiets...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:03 schreef bbfakir het volgende:
In die weekopdracht staat niets over roken. Filmpje Talpa. Maar een stukje terug werd er geschreven dat het niet mocht. Hoe zit dat?
ze moesten de sigaretten in kokers doen ....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:03 schreef bbfakir het volgende:
In die weekopdracht staat niets over roken. Filmpje Talpa. Maar een stukje terug werd er geschreven dat het niet mocht. Hoe zit dat?
Vind je het erg dat ik dat niet hoop. Ik wil nl feestjes en veel drank in het huis.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop zo dat ze de koffer vangen en dat iemand het op het laatste moment dan toch nog verneukt![]()
![]()
Met de magische woorden: oeps, daar ging mijn concentratiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop zo dat ze de koffer vangen en dat iemand het op het laatste moment dan toch nog verneukt![]()
![]()
van rikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef BB-King het volgende:
Wie z'n koffer is het eigenlijk???
Hilde die de koffer wil pakken en het water in valt, met alle 4 de mensen die het doek vast houden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Hm, tja, dat wil ik ook wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik dat niet hoop. Ik wil nl feestjes en veel drank in het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |