Is dat sluikreclame voor de Telegraaf?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:45 schreef Sunjammer het volgende:
Waar is Graaf Tel wanneer je hem nodig hebt he? :.)
Ik en reclame maken voor de Telegraaf? That would be the day...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat sluikreclame voor de Telegraaf?
Nou hierdoor voer je de spanning alleen maar verder opquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik en reclame maken voor de Telegraaf? That would be the day...
Count Count is ook niet bekend?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou hierdoor voer je de spanning alleen maar verder op
Ik ken wel Wilhelm Tell en graaf Griezensteijn van de zevensprong,![]()
maar Graaf Tel doet geen belletje rinkelen![]()
Dan kom ik weer niet verder dan het volgende: en die is absoluut verkeerdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:36 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Count Count is ook niet bekend?(De Engelse vertaling, zeg maar...)
Count Von Count... dat is z'n complete naam.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan kom ik weer niet verder dan het volgende: en die is absoluut verkeerd![]()
In Den Haag daar woont een Graaf
en zijn zoon heet Jantje
Als je vraag waar woont jouw Pa
dan wijst hij met zijn handje
![]()
volgens mij is het meer dan 15 jaar geleden dat ik voor het laatst iets van de poppen van Jim Henson gezien hebquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Count Von Count... dat is z'n complete naam.
DM?? Waar ben je!!
Anyway... het is dus een Muppet.
Vooral ook bekend uit Sesamstraat.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Count Von Count... dat is z'n complete naam.
DM?? Waar ben je!!
Anyway... het is dus een Muppet.
Uhhu.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:08 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Vooral ook bekend uit Sesamstraat.
Labyrinth is ook goed te pruimen ja. Maar ja, ben sowieso best wel fantasy fan...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:14 schreef Sunjammer het volgende:
Dark Crystal is idd een mooie film! But I love Labyrinth even more.
Maar goed, schotel mij een aflevering van The Muppet Show voor en ik ben happy.![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de US cast komt dit jaar naar NL wil je, met mij??![]()
*LOL*quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:33 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil broodjes, mijn kleren stinken naar krullenbol.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:12 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Jim Henson.Dark Crystal rules!
Ik verwar hem wel eens met Count Blahquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:29 schreef Weemz het volgende:
Count count. Nog steeds een van de meest geweldige namen ooit verzonnen voor een karakter.
[afbeelding]
en ik kom weer te laat om er een stokje voor te stekenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:06 schreef Ang3l het volgende:
Zit ik hier nou wéér te 5 op een rijen?
zal wel erg lijken op de voorstelling die je in NY al gezien hebt, maar goed zal wel nijmegen worden danquote:
wanneer begint LOST weer weet jij dat?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Januari. Terwijl de film al af is.
Allemaal vanwege de Oscars natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |