Tja, Nijmegen is geen Broadway he ....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zal wel erg lijken op de voorstelling die je in NY al gezien hebt, maar goed zal wel nijmegen worden dan![]()
http://www.uitburo.nl/dsp_productie.cfm?regio=Limburg&prodid=59102E72-9522-6509-AA3C8D28E0AAF7BE
eerst getrimt en toen verder met gewoon scheerapparaat of nat gedaan met kwast en scherp mes ?quote:
Niet echtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:24 schreef davidov het volgende:
*crash*
howdy kidsleeft het hier nog?
He daar heb je de vakantie meneerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:24 schreef davidov het volgende:
*crash*
Dat hangt er vanaf wie/wat je met "het" bedoelt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:24 schreef davidov het volgende:
*crash*
Ben je nog op Pann geweest?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wie/wat je met "het" bedoelt.
Aiquote:
Siquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
He daar heb je de vakantie meneer![]()
welcome terug
U bijv.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wie/wat je met "het" bedoelt.
wat is er gebeurd op je vakantie???quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:43 schreef davidov het volgende:
Si
wel weer erg prettig om thuis te zijn hoor. Heb al heel wat kommer en kwel gemist blijkbaar
Afgelopen heb ik overgeslagen. Verkouden en geblesseerde pols. Wellicht een volgende keer weer.quote:
Ge moogt "je" zeggen, hoor. En "het" leeft nog. Nog...quote:
Arme jongenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Afgelopen heb ik overgeslagen. Verkouden en geblesseerde pols. Wellicht een volgende keer weer.
Ik denk dat ik hier maar eens geen commentaar op ga geven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Afgelopen heb ik overgeslagen. Verkouden en geblesseerde pols. Wellicht een volgende keer weer.
ik geloof er niks van dat die blessure van Nathan het gevolg is van overmatig wapperenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier maar eens geen commentaar op ga geven.
Voornamelijk overmatig typen. Wat in mijn beroep een erg vervelende blessure is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:35 schreef Stroekie het volgende:
ik geloof er niks van dat die blessure van Nathan het gevolg is van overmatig wapperen![]()
Ach, ik had me er al op voorbereid.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:26 schreef wonderer het volgende:
Je commentaar zou namelijk pijnlijk ongrappig zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoals veel van jouw opmerkingen hier op FOK! zijn?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je commentaar zou namelijk pijnlijk ongrappig zijn.
Nee, meer zoals je leven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals veel van jouw opmerkingen hier op FOK! zijn?
Hoe vrouwonvriendelijk van je.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij gedraagt je tenminste niet als een meisje..
jawel hoor, voornamenlijk filmhuizen, maar ik krijg een dvd en wil wel een copytje voor je makenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:54 schreef wonderer het volgende:
Opgefokte nichten zijn schattig. Is ie in oktober ook nog te zien ergens?
Cool, ben erg benieuwd namelijk, maar kweenie of ik de kans krijg hem te zienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel hoor, voornamenlijk filmhuizen, maar ik krijg een dvd en wil wel een copytje voor je maken
INTERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRPUNCTIES en hoofdlettersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
30 september draait horizonica voor het eerst op het Nederlands Film Festival vandaag opnieuw ingesproken mijn scene wel grappig omdat te doen
hoe stoer en agressief ik ook gespeeld heb
ik bleef een opgefokte nicht, tenminste zo zie ik het zelf
Jeetje! ..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet nooit wat je moet zeggen als je weet dat je iemand voor de laatste keer ziet... "Tot ziens"... nee, want dit is de laatste keer. "Tot ooit" ... nee, tot nooit. "Vaarwel" .... klinkt ook zo ... kweetniet. Dramatisch.
Stom.
Dus een kusje op de wang en "Sterkte".
flauwekul ik hanteer het zalm roze boekjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
INTERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRPUNCTIES en hoofdletters
Daar staat spelling in. Dit gaat over grammatica en vooral LEESTEKENS!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
flauwekul ik hanteer het zalm roze boekje
Mijn tante gaat dood. Heel snel.quote:
Nou, als er iets is waar ik niet naar ga kijken is het dat wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:58 schreef Ang3l het volgende:
Het zal hier vanavond stil zijn zo rond 22:30-23:30 uur ...
Shock Doc: Serie documentaires waarin opmerkelijke onderwerpen worden besproken. In deze aflevering staat de man met de grootste penis centraal. De voor- en nadelen hiervan worden
Sterkte joh!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn tante gaat dood. Heel snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |