Ik probeer z'n leeftijd van toen te radenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dacht dat ie ouder was dan ik...
Ja, nee, het zit zo. Ik zag 'm bij de jarigen op gay.nl met leeftijd 29, en ik dacht: die's toch al ouder?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
Ik probeer z'n leeftijd van toen te raden
Ik was 21 geloof ik toen..
Oh, zoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, nee, het zit zo. Ik zag 'm bij de jarigen op gay.nl met leeftijd 29, en ik dacht: die's toch al ouder?
M'goed, ik kan me vergissen..
Op de foto valt het door het licht nog mee, maar de "baard" is echt donkerbruin.quote:
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de foto valt het door het licht nog mee, maar de "baard" is echt donkerbruin.
Okee, dan is het goedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:10 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Beetje stoppel ok, maar dit is geen stoppel meer (aangezien het aaibaar is, vast te pakken en niet meer schuurt). Morgen gaat het er af
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:10 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Beetje stoppel ok, maar dit is geen stoppel meer (aangezien het aaibaar is, vast te pakken en niet meer schuurt). Morgen gaat het er af
Ik ben een en al beenderen.quote:
ik had datzelfde probleem afgelopen dagen, trachitol helptquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:05 schreef Ang3l het volgende:
Iew, gorgelen met zout en water is vies.
Ja misschien dat ik me morgen fit genoeg voel om dat te halen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik had datzelfde probleem afgelopen dagen, trachitol helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |