linten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:32 schreef TehRockstar het volgende:
Arme Ang3l. Ik geef je een kusje.
Ik heb hele mooie zwarte puntschoentjes gekocht. En linten.
Misschien moet je de spiegels even voor je vandaan halenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:47 schreef Sunjammer het volgende:
Homo's!
Typisch dat jij dan weer reageert...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien moet je de spiegels even voor je vandaan halen
wat voor kleurtjes?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:54 schreef TehRockstar het volgende:
Voor om m'n armpjes en m'n halsje.
Arm kindje Ang3l, wat een nare boel allemaal.
Soort van drang als jij postquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Typisch dat jij dan weer reageert...
Ik zou je bijna willen knuffelen maar ben zo bang dat het porcelein barstquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:54 schreef TehRockstar het volgende:
Voor om m'n armpjes en m'n halsje.
Arm kindje Ang3l, wat een nare boel allemaal.
is dat hartelijk als verwelkoming bedoeldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:47 schreef Sunjammer het volgende:
Homo's!
Dat is voor jullie om uit te maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is dat hartelijk als verwelkoming bedoeld
of als afkeurend
ik zie het leven door een roze brilquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat is voor jullie om uit te maken.![]()
Daar was ik al bang voor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zie het leven door een roze bril
Als je tot oktober kan wachten..quote:
Dan slaapt Danny als het goed is al in m'n bed.quote:
* Tha_Erik denkt aan een Friends aflevering met een zieke Monica die Chandler probeert te verleiden tot een beurtquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan slaapt Danny als het goed is al in m'n bed.
Die heeft die plaats vorige week al gereserveerd
als je maar weet dat ik op de bank slaaptquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan slaapt Danny als het goed is al in m'n bed.
Die heeft die plaats vorige week al gereserveerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |