linten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:32 schreef TehRockstar het volgende:
Arme Ang3l. Ik geef je een kusje.
Ik heb hele mooie zwarte puntschoentjes gekocht. En linten.
Misschien moet je de spiegels even voor je vandaan halenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:47 schreef Sunjammer het volgende:
Homo's!
Typisch dat jij dan weer reageert...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien moet je de spiegels even voor je vandaan halen
wat voor kleurtjes?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:54 schreef TehRockstar het volgende:
Voor om m'n armpjes en m'n halsje.
Arm kindje Ang3l, wat een nare boel allemaal.
Soort van drang als jij postquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Typisch dat jij dan weer reageert...
Ik zou je bijna willen knuffelen maar ben zo bang dat het porcelein barstquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:54 schreef TehRockstar het volgende:
Voor om m'n armpjes en m'n halsje.
Arm kindje Ang3l, wat een nare boel allemaal.
is dat hartelijk als verwelkoming bedoeldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:47 schreef Sunjammer het volgende:
Homo's!
Dat is voor jullie om uit te maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is dat hartelijk als verwelkoming bedoeld
of als afkeurend
ik zie het leven door een roze brilquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat is voor jullie om uit te maken.![]()
Daar was ik al bang voor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zie het leven door een roze bril
Als je tot oktober kan wachten..quote:
Dan slaapt Danny als het goed is al in m'n bed.quote:
* Tha_Erik denkt aan een Friends aflevering met een zieke Monica die Chandler probeert te verleiden tot een beurtquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan slaapt Danny als het goed is al in m'n bed.
Die heeft die plaats vorige week al gereserveerd
Nou, als ik het matras dan maar krijg!
als je maar weet dat ik op de bank slaaptquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan slaapt Danny als het goed is al in m'n bed.
Die heeft die plaats vorige week al gereserveerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |