precies!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:22 schreef wonderer het volgende:
Dat is een dilemma? Ik weet dat je dansen erg leuk vindt, maar je gezondheid is wel even belangrijker...
Dan was het dus geen echt dilemma.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:55 schreef Andyvie het volgende:
Dat was niet het antwoord wat je wilde horen?
Dans je in een disco of zo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Dilemma:
Vanavond trainen met een koorts-hoofd en dan zondag mogen optreden (in de hoop dat dan de koorts toch onderhand wel weg is)
Vanavond niet trainen en uitzieken maar dan zondag niet mogen optreden.
Hoezo geen betere nummers? Ricky Martin of zoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:29 schreef creno het volgende:vanavond doe ik mee met een playback-wedstrijd, we doen met onze carnavalsvereniging "Cliff Richard and the young ones - living doll" en ik ben nu al zenuwachtig !!
Succes! Als het net zo goed wordt als Mary Poppins heb je de eerste prijs wel binnenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:29 schreef creno het volgende:vanavond doe ik mee met een playback-wedstrijd, we doen met onze carnavalsvereniging "Cliff Richard and the young ones - living doll" en ik ben nu al zenuwachtig !!
Ik heb training en het optreden al afgezegdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:04 schreef Vlarp het volgende:
Sterkte steph!
Ennuh, don't push it enzo..
In een demo-team.quote:
Lekker op de bank gaan liggen, wat lekkers erbij (al dan niet eetbaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb training en het optreden al afgezegd
En wie ga jij vertolken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:29 schreef creno het volgende:vanavond doe ik mee met een playback-wedstrijd, we doen met onze carnavalsvereniging "Cliff Richard and the young ones - living doll" en ik ben nu al zenuwachtig !!
M'n ex komt langsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Lekker op de bank gaan liggen, wat lekkers erbij (al dan niet eetbaar),
Jah, dat waren we ook van plan. Film kijken.quote:leuk filmpje kijken... gewoon lekker relaxen.
Bel gewoon even een boodschappenlijstje door.quote:
Bedenk maar dat het voor je lijf beter isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb training en het optreden al afgezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |