Zover had ik nog niet gekeken........quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
zelfde opstelling, zelfde aantal innermids, dezelfde innermids, weather event, spelers ineens meer sterren (hoge vorm)?
of mots ja
22k per week, hij is Nederlanderquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wat doet ie in loon dubnobass?
??quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
maar, wat was er nu veranderd outpost ?
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:56 schreef Daemon19 het volgende:
Outpost, dat ga je verliezen.
Hij heeft een vrij sterk middenveld.
De reden dat ie zondag ze A-spelers niet op stelde is omdat hij toch won (kut team) en nog in de beker zat.
Hij is er vandaag uit gegooid, dus hij zal zondag wsl weer met zn A-team spelen.
Nu al ge-up-dated? Hier niet..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:13 schreef -J-D- het volgende:
Nieuwe tegenstander beker: #4 in VI.4
Had het makkelijker gehoopt
ok, hij had dus min of meer een b-team opgesteld. dan wordt t andere koek ja...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:56 schreef Daemon19 het volgende:
Outpost, dat ga je verliezen.
Hij heeft een vrij sterk middenveld.
De reden dat ie zondag ze A-spelers niet op stelde is omdat hij toch won (kut team) en nog in de beker zat.
Hij is er vandaag uit gegooid, dus hij zal zondag wsl weer met zn A-team spelen.
Dat zal wel moeten ja maar daar ben ik geen liefhebber van.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef Daemon19 het volgende:
Counter?
quote:23-08-2006 Doe verstandig, verras je tegenstander!
Ja, 2-4-2 spelen tegen een tegenstander die in een hogere divisie speelt en met z'n beste team aan de start verschijnt. Kansloos, zou je denken. Niet voor vv Emmen! Gewoon 0-0 houden, en 3-0 (!) winnen met strafschoppen. Het strafschoppenboekje van Jan Reker kopen en relaxed op de bank zitten is de sleutel naar succes.
Volgende week gaan we weer gezellig bekeren.
Heb je uitgedaagd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef Betaserc het volgende:
Nog iemand die een oefenmatch zoekt? Dit is mn club-id: 508848
En ik je geaccepteerd, succes volgende week.quote:
Thomas is een held, aan die bal kon hij niets aan doen. En nu ga ik heel boos slapenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef Betaserc het volgende:
[..]
En ik je geaccepteerd, succes volgende week.![]()
En trouwens, haal dat Thomas Vermaelen eens uit je sig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |