quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:25 schreef The_Hives het volgende:
dood aan alle counterhufters PM-trainers
quote:
Ik zit in VIII.4quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:38 schreef stefmans het volgende:
Wie zit er nog allemaal in de beker van de lagere geklasseerde teams? VII en lager
Mijn b-team is zo slechtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:04 schreef Ruudt het volgende:
stef666army - Brouwhuis '04 (33 minute(s) played) 1 - 3
31 minutes: Brouwhuis's Slavomír Zubrik fired home the 1 - 3 goal from an incredible distance!
Ik dacht al! EEN FOK-CLASH IN DE NATIONALE BEKER.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:04 schreef Ruudt het volgende:
stef666army - Brouwhuis '04 (33 minute(s) played) 1 - 3
31 minutes: Brouwhuis's Slavomír Zubrik fired home the 1 - 3 goal from an incredible distance!
Pech gehad vooral ja..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik dacht al! EEN FOK-CLASH IN DE NATIONALE BEKER.
Maar Ruudt heeft zitten prutsen vorige week
Pech dat je een waardeloos middenveld haalde iddquote:
Godver, ga nog bijna stunten ookquote:[Uitbreiden!] The Yanks - ELMO (67 minuten gespeeld) 1 - 0 [Verwijder]
67 minuten: Yanks sloeg met een counter zijn middenveld over en haalde er een vrije schop uit, die door Ceylan Susus perfect werd binnengeschoten: 1-0.
Idd en nu is het wel genoeg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Pech dat je een waardeloos middenveld haalde idd
Door de rode kaart ook natuurlijk
Vind je het gek, je traint keepers..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zit in VIII.4
Net gedegradeerd
van redelijk daalt hij naar goed en vervolgens naar slechtquote:De stand blijft voorlopig echter gelijk. white lijkt de tactiek duidelijk niet te snappen. De organisatie daalt tot goed. white probeert op te komen door het midden, maar loopt zich elke keer stuk op de verdedigers van de bezoekers. Verscheidene spelers van white lopen door elkaar. De organisatie is zoek en zakt naar slecht.
quote:[Minder!] blue white - Dapp're Strijders 0 - 1
quote:Het is bewolkt vandaag boven blue white Arena, maar doordat de regen achterwege blijft, zijn er 21373 enthousiaste toeschouwers opgedaagd om hun ploeg aan te moedigen. white opteert voor een 4-5-1-opstelling. Vandaag stelt de coach volgende spelers op: Bogaard - Iaquinta, van Willigenburg, Timou, Fallböhmer - Piessnegger, Caforio, Fridbom, van der Hoeve, Dobecki - Schuyt.
Strijders verkiest om in een 3-5-2-opstelling te spelen. De volgende spelers betreden het veld: van Oers - Caryl, Lundgård, Gerlings - Verhaag, van Engelen, Reisner, Boden, Riipinen - Hokkanen, Dziliński.
white beslist om zijn vaardigheid op de counter aan te wenden. Een verdediger werkt de bal over de achterlijn en zo krijgt Strijders een hoekschop. Karst Verhaag springt het hoogst en kopt naar de verste hoek. De speler aan de tweede paal schopt de bal echter hard het veld weer in. In de 21e minuut krijgt Strijders-speler Iwan Boden een gele kaart na een harde tackle op zijn tegenstander. white lijkt een beetje te voortvarend, waardoor hun organisatie zakt naar matig. white overrompelt de tegenstander door geheel onverwachts te counteren in de 29e minuut. Na een professionele overtreding mag Czesław Dobecki een vrije trap nemen net buiten het strafschopgebied. Hij vuurt een spectaculair schot op doel af, maar via beide doelpalen caramboleert de bal in de handen van de keeper. 0 - 0 is de ruststand. Strijders, dat een balbezit had van 56 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.
Tijdens de rust nam de trainer van white de tactieken nog maar eens door met de spelers. Dit resulteert in een sterkere organisatie die stijgt naar goed. white pakt uit op de linkerflank in de 61e minuut met Tjeerd-Carel Schuyt, die doelman Bob van Oers aan het werk zet. De stand blijft voorlopig echter gelijk. white lijkt de tactiek duidelijk niet te snappen. De organisatie daalt tot goed. white probeert op te komen door het midden, maar loopt zich elke keer stuk op de verdedigers van de bezoekers. Verscheidene spelers van white lopen door elkaar. De organisatie is zoek en zakt naar slecht. BEËINDIGD
Daar is ie al, drukke laatste minuutquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:02 schreef The_Hives het volgende:
JAAAAAAA
Maar waar heb ik nou gescoord![]()
![]()
[..]
[..]
quote:De bezoekers kunnen op voorsprong komen in de 89e minuut. Ove Lundgård dribbelt mooi zijn man voorbij aan de rechterkant, komt naar binnen en schiet richting verste paal. Oeh, die bal gaat maar net naast. Caetano Souto vervangt Strijders-speler Iwan Boden in de 90e minuut na een botsing in de middencirkel. Na 90 minuten vindt Strijders-speler Piotr Dziliński een gat in de centrale verdediging en zo kan hij de bezoekers op 0 - 1 zetten. Vrije trap voor white in de 90e minuut nadat een van hun counteraanvallen foutief wordt afgestopt. Czesław Dobecki draait het leer magistraal voorbij de muur, maar ziet zijn poging stranden op het kader. Geen goal. white-speler George Timou belemmert het nemen van een snelle vrije trap voor de tegenstander. Hij krijgt hiervoor een gele kaart in de 90e minuut.
Na 90 minuten vindt Strijders-speler Piotr Dziliński een gat in de centrale verdediging en zo kan hij de bezoekers op 0 - 1 zettenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:02 schreef The_Hives het volgende:
JAAAAAAA
![]()
[..]
[..]
daar:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:02 schreef The_Hives het volgende:
JAAAAAAA
![]()
[..]
[..]
Forum Opties | |