quote:[Meer!] blue white - Dapp're Strijders (0 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
0e minuut: De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar door de vele files is de verslaggever nog niet in het stadion gearriveerd. Probeer het straks opnieuw, dan hebben we hopelijk een rechtstreekse verbinding met hem.
Same here. Alhoewel ik 3-4-3 speel, dus ik hoop op een stunt..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:57 schreef Yankee_One het volgende:
speel over 5 kwartier met mijn voltallige a-team (b-trainees uiteraard) en hoop maar op een stuntje
Ben ik het ook mee eens. Dat sokker geval is gewoon een slecht en slap aftreksel van Hattrick (quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:05 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Eensch.. Hattrick.. there is no other (better)
Heb er ook een stuk of 5 in mijn competitie...quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:26 schreef pekel het volgende:
Emmen stelde zich op in een 2-4-2-formatie.
Oeps
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:26 schreef pekel het volgende:
Oeps
Nog leuker is, m'n tegenstander speelt op de counter.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:26 schreef pekel het volgende:
Oeps
Je richt je nu al op de Fok!-Cup hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:26 schreef pekel het volgende:
Oeps
Terwijl ze toch de ruimte hebbenquote:Verscheidene spelers van Emmen lopen door elkaar. De organisatie is zoek en zakt naar slecht.
kop van Noord-Holland?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:44 schreef twisteddlogic het volgende:
Kermis is over hier, en ik ben naar de klote
Ik had zelfs geen zin in hattrick vandaag
Drukke laatste minuutquote:Zbyszek Rzeszutko krijgt een goede kans in de 45e minuut. Met een paar mooie bewegingen breekt hij door op links. Hij schiet, maar zijn schot gaat naast. Een oooooeeeh weergalmt vanuit de tribune. 45e minuut. Een actie vanop de linkerflank, een mooie bal recht op de slof van Hoolieganzen-speler Maurice Bokhorst, oh, een droge knal in het dak van het doel buiten het bereik van de doelman. 1 - 2 voor de bezoekers. In de 45e minuut breekt Vesa-Heikki Hasko door. Hij kan schieten van aan de rand van het strafschopgebied, maar de bal suist net over de kooi. Jammer, maar de kans om verder uit te lopen is nu wel weg. De ruststand is 1 - 2. Deze helft was voor Hoolieganzen, die de bal 73 procent van de tijd in hun bezit hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |