weet ik niet.. het schiet alleen niet op zo. Heb sowiezo dus 2x zwak passen bij mn trainees, die wil ik er eigenlijk uit, want winst zit er niet in (die ene kanu-20 nog halen, maar ik vrees ervoor want de huidige selectie is 18/19 jaar en de mijne is dus 18 en valt net buiten de boot).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:37 schreef komrad het volgende:
ik heb 130k aan salaris maar als ik ga bezuinigen moet ik strijden tegen degradatie
maar serieus, wat wil je gaan trainen dan?
ik heb net aan: 40k ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:37 schreef komrad het volgende:
ik heb 130k aan salaris maar als ik ga bezuinigen moet ik strijden tegen degradatie
maar serieus, wat wil je gaan trainen dan?
Me YP van vorige week is meteen gestegen bij ze eerste trainingquote:
Eize Janssen (128646347) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 990
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Iemand?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:53 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb nog een vraagje voor zondag, ik moet tegen een counterhufter, dan kun je toch het beste net onder zijn middenveld gaan zitten?
Jaquote:
Ik denk dat hij zondag slecht laag middenveld haal, en als ik mijn beste middenveld opstel, met vleugels naar het midden, moet ik naar de zwak zeer hoog ongeveer kunnen. Wat kan ik dan het beste doen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:45 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ja. Zo zal zijn counter iig niet meer werken. Als je een veel hoger middenveld dan hem kan krijgen is dat ook het overwegen waard (80% vs 20% bb bijvoorbeeld)
nou daar haal je geen 80-20 mee gok ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:47 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zondag slecht laag middenveld haal, en als ik mijn beste middenveld opstel, met vleugels naar het midden, moet ik naar de zwak zeer hoog ongeveer kunnen. Wat kan ik dan het beste doen?
Dan haal je ongeveer 62% van het middenveld..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:47 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zondag slecht laag middenveld haal, en als ik mijn beste middenveld opstel, met vleugels naar het midden, moet ik naar de zwak zeer hoog ongeveer kunnen. Wat kan ik dan het beste doen?
Ik voel met je mee. Ik zit nu zelf met 8 LT trainees die ik heb omdat ik in de beker niet afgeslacht wil worden. Als ze poppen gaan ze eruit en komen er nieuwe trainees. Dan zou het beter moeten gaan. 16M valt me een beetje tegen, ik heb 10.5M in kas en ook nog wel voor>10m aan spelers denk ik zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:02 schreef maniack28 het volgende:
Als ik mn team verkoop en de opbrengst vermenigvuldig met 0,91 (minus makelaarskosten) hou ik +/- 16 miljoen overdas 2 miljoen minder dan toen ik ze kocht
Inflatie heet zoiets
edit - ik denk dat ik het weet... ik verkoop mn winger (prutser, altijd kutvorm, vaak geblesseerd) en mn reserve def en daarnaast verkoop ik beide spelers met zwak passen omdat ze niet rendabel zijn. Ik koop dan twee goedkope rendabele trainees terug.. misschien ga ik zelfs wel 3 spelers per week skilltraden...
Dat is ook meteen de reden dat ik mn winger verkoop, maak ik niet zoveel verliesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:59 schreef Daemon19 het volgende:
Wingers zijn wel de enigste die in prijs gelijk zijn gebleven..
Een speler heeft 1 miljoen aan loonkosten per week..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:28 schreef stefmans het volgende:
Kijk dit team, dat neemt zo maar even 2 Roemeense Nationale spelers mee de afgrond in
team id (34518)
Dit is wel heel droevig![]()
Is de keeper natuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Een speler heeft 1 miljoen aan loonkosten per week..
(21117) Neemt de beste Nederlandse speler mee de afgrond in...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Een speler heeft 1 miljoen aan loonkosten per week..
quote:25-08-2006 Bankruptcy change
The Hattrick Football Association (HFA) has had enough of supporting players in bankrupted teams.
- As of September 11 we will no longer pay salaries to players in teams that have gone bankrupt, HFA's spokesperson says.
- This will of course mean that those players will leave their bankrupted teams and quit playing football since their teams cannot pay their salaries; but we don't see any reason for continuing to take the economical damage for teams going bankrupt.
National team players will however not quit if their teams go bankrupt. HFA will make sure they get transfer listed.
Joralf is er mee gestopt hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:44 schreef komrad het volgende:
natuurlijk, maar dat duurt nog een paar weken totdat de meeste teams uit de beker zijn. Er wordt tzt wel een aankondiging gedaan. Vorig seizoen georganiseerd door JD en Maniack, wellicht dat zij al iets meer weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |