Heb je een abbo erop danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef Koenholio het volgende:
Jeweets!![]()
Ze hebben trouwens wel gelijk.
"Belt u ook gelijk naar kinderstem?" Nee troela, ik heb wel wat beters te doen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Al die "goeie" reclames zijn kut... die van "bel het IFAW nu" met zo'n zijig kut stemmetje... Of "ik doe het voor joouheou, alleen voor jouhou, niet voor mezelf". Geen stuiver krijgen ze
.
Ik ben ook niet tegen die goede doelen hoor, hoewel ik bij het WSPA toch het idee heb dat ze beter de mensen in de door oorlog getroffen gebieden kunnen gaan helpen. Maar ja, ieder zijn ding toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:13 schreef kleinvogelijn het volgende:
Leven en laten leven....
Ik ben bijvoorbeeld wel lid van de WSPA. Niet om die lijzige vent die vraagt of je lid wordt, maar gewoon om een steentje bij te dragen tegen het dierenleed.
Van de vogelbescherming word ik binnenkort ook lid, omdat ik gewoon erg veel van vogels houd. Zo'n vogelboekje vind ik dus wel erg leuk
verder ben ik wel normaal hoor
Dat wordt al door tig andere organisaties gedaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:42 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik ben ook niet tegen die goede doelen hoor, hoewel ik bij het WSPA toch het idee heb dat ze beter de mensen in de door oorlog getroffen gebieden kunnen gaan helpen. Maar ja, ieder zijn ding toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |