abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41174597
kunne we er ook een UTP kabel in dowen ipv een wifi connector op je pc ?
2 0wn 0r n0t 2 0wn
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:23:35 #227
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41174753
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 20:19 schreef s0ul het volgende:
kunne we er ook een UTP kabel in dowen ipv een wifi connector op je pc ?
Ja, als je een een usb connector voor op de Wii koopt. Daar kan je dan een kabeltje in steken.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41174875
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 20:18 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nintendo heeft al heel veel jaar de tijd gehad om een online netwerk op te zetten. Ze zijn dus veel te laat. Dus is het kut van Nintendo. Punt.
Zij vonden dat er toentertijd nog geen markt voor was. Waarom zijn ze dan veel te laat als ze hun netwerk willen perfectioneren? Dat kost nou eenmaal tijd. En de DS heeft toch ook al een online netwerk? Nou dan.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:41:43 #229
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41175366
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 20:27 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Zij vonden dat er toentertijd nog geen markt voor was. Waarom zijn ze dan veel te laat als ze hun netwerk willen perfectioneren? Dat kost nou eenmaal tijd. En de DS heeft toch ook al een online netwerk? Nou dan.
Ja, maar ze wisten allang dat ze met hun volgende console online zouden gaan. Zorg dan dat je er op tijd mee begint . Ik weet nog dat Iwata in 2005 op de E3 zei dat FF:CC online bij de launch zou zijn. SSB:B zou ook online zijn en als ik me niet vergis ook bij de launch volgens hem... The rest is history...

En het Friend Code systeem is kut en tot nu toe is NWC vrij beperkt in mogelijkheden.

Het is daarnaast ook geen schande om eens wat kritiek op Nintendo te hebben hoor... Er komen niet gelijk ninja's van Yamauchi je opzoeken.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:49:04 #230
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41175610
Nintendo beloofd, ondanks dat ze nooit iets loslaten, inderdaad altijd teveel Ze wilden voor de concurrentie launchen en ondertussen is de 360 een jaar op de markt en komt de Wii zogoed als tegelijk uit met de PS3.

En ja, de DS is online en het werkt op zich prima. Ik had alleen liever een soort Xbox Live Friendslist gezien ipv die kuttige friendcodes.

Ik ben het met Tomasso eens dat de Wii gewoon klaar had moeten op zijn wat dit betreft.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41175657
God de Wii gaat natuurlijk ook van de Friend Codes gebruik maken

Wii60 toch nog niet zo'n gek idee.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:52:13 #232
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41175688
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 20:51 schreef Roi het volgende:
God de Wii gaat natuurlijk ook van de Friend Codes gebruik maken

Wii60 toch nog niet zo'n gek idee.
Ja, maar nu kunnen alle boze en enge mensen de kleine kindertjes niet pesten enzo!!!

pi_41176252
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 20:41 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja, maar ze wisten allang dat ze met hun volgende console online zouden gaan. Zorg dan dat je er op tijd mee begint . Ik weet nog dat Iwata in 2005 op de E3 zei dat FF:CC online bij de launch zou zijn. SSB:B zou ook online zijn en als ik me niet vergis ook bij de launch volgens hem... The rest is history...

En het Friend Code systeem is kut en tot nu toe is NWC vrij beperkt in mogelijkheden.

Het is daarnaast ook geen schande om eens wat kritiek op Nintendo te hebben hoor... Er komen niet gelijk ninja's van Yamauchi je opzoeken.
Weet jij veel wanneer ze ermee begonnen zijn Ik vind het gewoon raar dat men zit te zeiken dat Nintendo de launch kan halen. Er kunnen zat redenen zijn waarom het uitgesteld wordt.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:11:58 #234
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41176358
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:09 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Weet jij veel wanneer ze ermee begonnen zijn Ik vind het gewoon raar dat men zit te zeiken dat Nintendo de launch kan halen. Er kunnen zat redenen zijn waarom het uitgesteld wordt.
Nee, die redenen zijn er niet. Nintendo had het af moeten hebben, klaar. Zo hebben ze het al een tijd lang gezegd dat de Wii bij launch online gaat, en dan moet je niet nu opeens komen dat het toch niet gaat lukken. Dan had je die beloftes nooit moeten doen. Dan hadden ze moeten zeggen: "Ja, wij zuigen met online, dus het duurt nog wel 1-1,5 jaar voordat je met de Wii online kan spelen, ok?".
pi_41176764
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:11 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee, die redenen zijn er niet. Nintendo had het af moeten hebben, klaar. Zo hebben ze het al een tijd lang gezegd dat de Wii bij launch online gaat, en dan moet je niet nu opeens komen dat het toch niet gaat lukken. Dan had je die beloftes nooit moeten doen. Dan hadden ze moeten zeggen: "Ja, wij zuigen met online, dus het duurt nog wel 1-1,5 jaar voordat je met de Wii online kan spelen, ok?".
Ze hadden het niet moeten beloven nee, daar heb je gelijk in. Maar misschien hebben ze technische problemen, misschien willen ze het uitbreiden voor het geval er veel meer vraag naar is dan ze verwachtten, misschien willen ze extra functies erin bouwen, misschien zijn ze het aan het testen en verbeteren. Ze willen het gewoon flawless laten werken, zodat er veel mensen tegelijk online kunnen zonder problemen. En dat kost nou eenmaal tijd, deal with it.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:27:33 #236
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41176909
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:23 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ze hadden het niet moeten beloven nee, daar heb je gelijk in. Maar misschien hebben ze technische problemen, misschien willen ze het uitbreiden voor het geval er veel meer vraag naar is dan ze verwachtten, misschien willen ze extra functies erin bouwen, misschien zijn ze het aan het testen en verbeteren. Ze willen het gewoon flawless laten werken, zodat er veel mensen tegelijk online kunnen zonder problemen. En dat kost nou eenmaal tijd, deal with it.
Och, we zullen nooit weten waarom je niet online kan bij de launch, maar daarom mag ik het toch nog wel kut vinden van Nintendo?
pi_41177031
Als ik een 3rth party developer was zou ik gewoon nog ff lekker een half jaartje extra wachten, kan je je game tenminste compleet met online functies verkopen.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_41177090
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:27 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Och, we zullen nooit weten waarom je niet online kan bij de launch, maar daarom mag ik het toch nog wel kut vinden van Nintendo?
Tuurlijk, maar ik vind het typisch Nederlands
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:12:53 #239
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41178598
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:27 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Je mag het kut vinden vóór Nintendo.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:39:51 #240
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_41179599
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:12 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

En dus moet Nintendo het maar gaan rushen zodat je straks een netwerk hebt vol bugs? Van mij mogen ze maar lekker hun gang gaan, zolang ik er maar plezier van heb
Slap argument.

Nintendo heeft tenslotte al jaaaaaren de tijd gehad om het wel op tijd klaar te krijgen, ze hebben toch ook al een gamecube die online mogelijkheden kende, dus het is niet iets van het laatste jaar.

Daarbij moet je produkt af zijn als je released, en niet met termen "medio 2007" gaan gooien, dat is dom, dezelfde fout hebben ze ook al gemaakt met de cube.

En nogmaals, de consument bepaalt de releasedatum niet, dat doet nintendo zelf, hun willen releasen in Q4, dan moeten ze ook maar zorgen dat ze in Q4 klaar zijn.
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:12 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Je mag het kut vinden vóór Nintendo.
ik vind het kut voor de consument, waarom zou je medelijden moeten hebben met een fabrikant
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_41179987
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:39 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Slap argument.

Nintendo heeft tenslotte al jaaaaaren de tijd gehad om het wel op tijd klaar te krijgen, ze hebben toch ook al een gamecube die online mogelijkheden kende, dus het is niet iets van het laatste jaar.

Daarbij moet je produkt af zijn als je released, en niet met termen "medio 2007" gaan gooien, dat is dom, dezelfde fout hebben ze ook al gemaakt met de cube.

En nogmaals, de consument bepaalt de releasedatum niet, dat doet nintendo zelf, hun willen releasen in Q4, dan moeten ze ook maar zorgen dat ze in Q4 klaar zijn.
Zoals ik al zei, zag Nintendo er in die tijd geen markt in, maar ze zeiden dat ze het in de toekomst wel zouden doen. Dus hebben ze er ook vrijwel geen werk van gemaakt, logisch toch? En trouwens, sinds wanneer is online gaming een standaard feature van een console? Ik dacht toch altijd dat dat als extra gezien werd... Het moet dus helemaal niet bij de launch af zijn.

En tut-tut, iedereen kan online begin 2007. Zo moeilijk is het niet om een paar maandjes te wachten.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:50:45 #242
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41180002
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:39 schreef Herr.Flick het volgende:
ik vind het kut voor de consument, waarom zou je medelijden moeten hebben met een fabrikant
Wat nou fabrikant.

Het zijn allemaal lieve mensen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41180867
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:50 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, zag Nintendo er in die tijd geen markt in, maar ze zeiden dat ze het in de toekomst wel zouden doen. Dus hebben ze er ook vrijwel geen werk van gemaakt, logisch toch? En trouwens, sinds wanneer is online gaming een standaard feature van een console? Ik dacht toch altijd dat dat als extra gezien werd... Het moet dus helemaal niet bij de launch af zijn.

En tut-tut, iedereen kan online begin 2007. Zo moeilijk is het niet om een paar maandjes te wachten.
Hej, ik ben een redelijke grote Nintendo fan, maar probeer het nu niet goed te praten... online zou er bij zijn bij de release, maar is er niet bij. Nintendo heeft blijkbaar een fout in de planning gemaakt, ik vind het ook moeilijk om te accepteren, maar zelfs nintendo maakt fouten...
pi_41181335
Nintendo maakt ook fouten ja, dat weet ik. Maar mensen moeten zich niet zo druk maken over zulke dingetjes. Het komt heus wel, alleen niet tijdens de launch, da's gewoon pech hebben. Het is gewoon niet anders.
pi_41182386
quote:
En trouwens, sinds wanneer is online gaming een standaard feature van een console?
Sinds de xbox 4 jaar geleden. Feit is dat nintendo weer eens achter de feiten aanloopt. Sinds XBL is het toch wel duidelijk dat je een online service ''moet'' hebben aangezien daar gewoon veel vraag naar is (XBL is zo'n beetje het enige wat de xbox echt boeiend maakt). Nintendo weer dat ook niet sinds gister en ze zijn ook niet sinds gisteren bezig met een online netwerk (en als dat wel zo is is het een fuck up van nintendo) en het is ook niet sinds gisteren bekend dat de Wii online zou gaan. Wat ze nu doen is zeggen Ja onze console gaat online! .... je moet alleen nog ff 6 maanden wachten totdat we het af hebben... en dan krijg je nog een kut systeem met lompe zooi als friendcodes ook...

Nintendo is toch niet achterlijk? ze snappen toch wel dat dit iets is wat ze moeten hebben en dat mensen niet op een achterlijk systeem met 3426239874263 nummertjes zitten te wachten die ook nog eens per game verschillen? hoe fucking moeilijk kan het zijn om iig 1 centraal account systeem te maken met friends optie?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_41182427
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef Chanty87 het volgende:
Nintendo maakt ook fouten ja, dat weet ik. Maar mensen moeten zich niet zo druk maken over zulke dingetjes. Het komt heus wel, alleen niet tijdens de launch, da's gewoon pech hebben. Het is gewoon niet anders.
Dat is net zoiets als zeggen dat Nintendo de wiimote pas na 6 maanden gaat verkopen en dat je het tot die tijd maar met de classic controller moet doen. Het komt heus wel, alleen niet tijdens de launch
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:01:54 #247
39237 crew  H_T
2733
pi_41183026
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:47 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]
Nintendo is toch niet achterlijk? ze snappen toch wel dat dit iets is wat ze moeten hebben en dat mensen niet op een achterlijk systeem met 3426239874263 nummertjes zitten te wachten die ook nog eens per game verschillen? hoe fucking moeilijk kan het zijn om iig 1 centraal account systeem te maken met friends optie?
Misschien hebben ze nu ook bedacht dat een centraal systeem makkelijker is, en gooien ze nu de hele boel om. Dat levert alleen flink veel extra werk op.

En hoe vaak speel je nou met je console online? Met m'n DC heb ik 2 keer Chu Chu Rocket gespeeld, met de DS Mario Kart ook maar een beperkt aantal keer (minder dan 10)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:03:31 #248
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_41183100
um, first party launch-titels kunnen tch al wel online, in principe? betekent dat niet dat de service op zich klaar is? of heb ik de berichten verkeerd gelezen?
pi_41183224
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]
En hoe vaak speel je nou met je console online? Met m'n DC heb ik 2 keer Chu Chu Rocket gespeeld, met de DS Mario Kart ook maar een beperkt aantal keer (minder dan 10)
Als de spellen leuk genoeg zijn en er genoeg publiek is dan speel je wel vaak online met een console, kijk maar naar Xbox Live
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41183326
quote:
Misschien hebben ze nu ook bedacht dat een centraal systeem makkelijker is, en gooien ze nu de hele boel om. Dat levert alleen flink veel extra werk op.
Als je een beetje verstand heb dan snap je ruim van te voren al dat dat een beter systeem is.
quote:
DC was een paar jaar eerder en was helaas nou ook niet bepaald populair te noemen (de meeste zaten toen nog met 56k modems max) en mariokart en handhelds games in het algemeen zijn nou niet echt games die je vaak online gaat spelen terwijl 9 van de 10 pc games die ik speel ik wel online wil.

Online gamen is gewoon hartstikke populair zolang je maar een goede service hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')