Inderdaad. Ik zou geloven dat het geen sneeuw was als er ook blaadjes aan de bomen zaten.quote:
Ik dacht alquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:44 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Op de weg. Mensen zitten met dikke truien aan. En een foto van ee overheidsinstelling hoef je echt niet te plaatsen hoor. Dat kost je zeker te weten je baan.
Toen ik het postte stonden die quotes nog niet in de OPquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:44 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Moet je dan godverdomme de hele OP dan quoten?![]()
Daar niet. Je kan er tenslotte stomdronken op je werk verschijnen en collega's omhelzen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:44 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Op de weg. Mensen zitten met dikke truien aan. En een foto van ee overheidsinstelling hoef je echt niet te plaatsen hoor. Dat kost je zeker te weten je baan.
Totdat je het naar buiten brengt hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:47 schreef Kresj het volgende:
[..]
Daar niet. Je kan er tenslotte stomdronken op je werk verschijnen en collega's omhelzen.![]()
Misschien speelt dit alles wel helemaal niet in Nederland af! Maar ergens op de wereld waar sneeuw ligt en waar het niet vreemd is als mensen dronken op hun werk komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:47 schreef Kresj het volgende:
[..]
Daar niet. Je kan er tenslotte stomdronken op je werk verschijnen en collega's omhelzen.![]()
Finland? Past de trui van "Sjaak" ook goed bij!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:49 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Misschien speelt dit alles wel helemaal niet in Nederland af! Maar ergens op de wereld waar sneeuw ligt en waar het niet vreemd is als mensen dronken op hen werk komen.![]()
Of niet.
Was ik inderdaad aan het doen, maar tot zo ver zonder resultaat.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:51 schreef A_L_N_F het volgende:
als de foto nep is dan is er een grote kans dat vogeltjesdans deze van inet heeft gehaald.
als iedereen nu ff gaat zoeken
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:49 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
boeiend of die foto echt is, is een mooi verhaal toch!
Verkapte TVPquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:05 schreef Dirktator het volgende:
Een dikke vette HOAX!! En alle sc00terjosti's op FOK! trapten erin. Hulde aan Vogeltjesdans voor het mooie verhaal en de goede schrijfstijl!
Spuit 11quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:05 schreef Dirktator het volgende:
Een dikke vette HOAX!! En alle sc00terjosti's op FOK! trapten erin. Hulde aan Vogeltjesdans voor het mooie verhaal en de goede schrijfstijl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |