abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41092672
drommels!!!!!!

Torpie zit lekker van zn laatste week van de vakantie te genieten, ontvangt hij een e-mailtje van een docent of hij wat belangrijke papieren wilde komen ophalen op zijn kantoor. Nouja tochmaar doen ookal kost het me een uur aan reistijd, het waren immers belangrijke documenten. In zijn e-mailtje stond tevens dat hij de hele dag aanwezig was en dat ik vanaf 8:30 welkom was.

ja dag 8:30, ik heb vakantie! ik wil in de avond zuipen en 's morgens lekker uitmaffen. Aangezien hij toch de hele dag aanwezig zou zijn besloot ik toch maar iets vroeger op te staan dan normaal en om half 1 bij hem voor de deur te staan.

Zo gezegt zo gedaan. Torpie staat voor de deur... OP SLOT?!?!?! verdraaid.. zou hij pauze hebben? naja, eventjes Fok!ken dan maar. Ik log in op een pc en merk op dat ik een nieuw e-mailtje ontvangen had van de desbetreffende leraar, hierin stond:
Ik ben nu afwezig tot laat in de middag (ja dat is lekker duidelijk ), ben dan weer aanwezig in mijn kantoor.

DRIEWERF ZET VERDORIE IN JE E-MAILTJE DAT JE AFWEZIG BENT DIE UREN!

Nu zit ik mn tijd te verdoen op school terwijl ik nog lekker van de vakantie had kunnen genieten in bed

Klacht: Docenten die een van je laatste vakantiedagen verpest!

**SAMENVATTING** (voor de luie Fok!ker)

-Torpie krijgt e-mailtje van docent dat hij papierzooi moet komen ophalen. Hij is de hele dag aanwezig.
-Torpie staat de volgende dag voor een gesloten deur.
-Torpie leest mailtje dat de docent in kwestie afwezig is tot laat in de middag (lekker duidelijke tijd )
-Torpie baalt
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:55:01 #2
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_41092880
wees dan ook zo assertief om je postadres door te mailen..
Where's my fear???
pi_41092988
Hij heeft mijn postadres.. Alleen weigert hij die dingen te sturen Iets met "geef ze liever persoonlijk anders is er een kans (1 op de 100 miljoen) dat het kwijtraakt met de post". Voor de postzegel hoeft ie t in ieder geval niet te doen aangezien hij gratis kan versturen via school.
pi_41093016
En waarom ben je niet op de meest effectieve en simpele oplossing gekomen: de post??

Of gaat hij je eerst nog lekker pijpen op zijn kantoortje
pi_41093047
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:58 schreef torpie het volgende:
Hij heeft mijn postadres.. Alleen weigert hij die dingen te sturen Iets met "geef ze liever persoonlijk anders is er een kans (1 op de 100 miljoen) dat het kwijtraakt met de post". Voor de postzegel hoeft ie t in ieder geval niet te doen aangezien hij gratis kan versturen via school.
Hij heeft zich niet aan zijn afspraken gehouden, dus mag hij ze mooi naar jou huis toebrengen toch?
pi_41093187
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef Logitik het volgende:

[..]

Hij heeft zich niet aan zijn afspraken gehouden, dus mag hij ze mooi naar jou huis toebrengen toch?
Opzicht geef ik je gelijk, maarja zonder die papieren geen stage en als ik hem e-mail: ik ben geweest maar je was er niet. Dus kom maar lekker brengen . Dan weet ik dat hij zegt: ja dan niet he, geen stage voor jou. Ik had namelijk ook om half 9 kunnen komen
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:05:25 #7
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_41093222
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:04 schreef torpie het volgende:

[..]

Opzicht geef ik je gelijk, maarja zonder die papieren geen stage en als ik hem e-mail: ik ben geweest maar je was er niet. Dus kom maar lekker brengen . Dan weet ik dat hij zegt: ja dan niet he, geen stage voor jou. Ik had namelijk ook om half 9 kunnen komen
En dat accepteer jij gewoon?
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_41093294
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:04 schreef torpie het volgende:

[..]

Ik vind best dat je ff mag laten weten dat je boos bent (al ben je dat niet) ik vind het schandalig dat hij eerst zegt dat hij de gehele dag aanwezig is, en dat dan de deur op slot zit!

Geef in ieder geval duidelijk aan dat het jou tijd en geld (de reis) heeft gekost, en dat je een reiskostenvergoeding eist
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:08:58 #9
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_41093354
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef Logitik het volgende:
En waarom ben je niet op de meest effectieve en simpele oplossing gekomen: de post??

Of gaat hij je eerst nog lekker pijpen op zijn kantoortje
hoe ziet jouw school eruit? Op zijn kantoortje? Bouwkeet ofzo...
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_41093385
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:08 schreef L-IS het volgende:

[..]

hoe ziet jouw school eruit? Op zijn kantoortje? Bouwkeet ofzo...
Ik weet het nog niet, ik kom er volgende week voor het eerst
pi_41093403
TS laat met zich sollen .
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:19:58 #12
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41099433
ik hoef pas over 1 week naar schooltje
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41118809
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:19 schreef Maikuuul het volgende:
ik hoef pas over 1 week naar schooltje
Zo, je allereerste schooldag. Ik hoop dat ze je leren schrijven.
Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef Thomasumo het volgende:
Ik probeer uit alle macht iets te verzinnen maar besef me opeens dat ik mijn hele schooljeugd heb verkwanseld aan het staren naar de buitenproportioneel dikke tieten van Naomie.
  Moderator donderdag 24 augustus 2006 @ 06:48:45 #14
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_41119027
Dus eigenlijk is het gewoon je eigen schuld? Als je gewoon je email thuis had gelezen, had je geweten dat hij er 's ochtends niet zou zijn.
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:08:11 #15
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_41121255
En die 'belangrijke' papieren kunnen niet wachten tot maandag?
pi_41122143
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 06:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Dus eigenlijk is het gewoon je eigen schuld? Als je gewoon je email thuis had gelezen, had je geweten dat hij er 's ochtends niet zou zijn.
Hij was die ochtend bezig met reizen, en hij zou er 's middags niet zijn ipv 's ochtends
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:56:06 #17
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_41122483
Nog leuker is het als je eerst, tezamen met alle andere cijfers van het tweede semester, doorkrijgt dat je een vak netjes gehaald en afgesloten hebt, en twee dagen voor de officiele herkansing ineens blijkt dat dat toch niet het geval is

Gelukkig mag ik op een later tijdstip alsnog herkansen
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')