drommels!!!!!!
Torpie zit lekker van zn laatste week van de vakantie te genieten, ontvangt hij een e-mailtje van een docent of hij wat belangrijke papieren wilde komen ophalen op zijn kantoor. Nouja tochmaar doen ookal kost het me een uur aan reistijd, het waren immers belangrijke documenten. In zijn e-mailtje stond tevens dat hij de hele dag aanwezig was en dat ik vanaf 8:30 welkom was.
ja dag
![]()
8:30, ik heb vakantie! ik wil in de avond zuipen en 's morgens lekker uitmaffen. Aangezien hij toch de hele dag aanwezig zou zijn besloot ik toch maar iets vroeger op te staan dan normaal en om half 1 bij hem voor de deur te staan.
Zo gezegt zo gedaan. Torpie staat voor de deur... OP SLOT?!?!?! verdraaid.. zou hij pauze hebben? naja, eventjes Fok!ken dan maar.
![]()
Ik log in op een pc en merk op dat ik een nieuw e-mailtje ontvangen had van de desbetreffende leraar, hierin stond:
Ik ben nu afwezig tot laat in de middag (ja dat is lekker duidelijk
![]()
), ben dan weer aanwezig in mijn kantoor.
DRIEWERF
![]()
ZET VERDORIE IN JE E-MAILTJE DAT JE AFWEZIG BENT DIE UREN!
Nu zit ik mn tijd te verdoen op school terwijl ik nog lekker van de vakantie had kunnen genieten
![]()
in bed
Klacht: Docenten die een van je laatste vakantiedagen verpest!
**SAMENVATTING** (voor de luie Fok!ker)-Torpie krijgt e-mailtje van docent dat hij papierzooi moet komen ophalen. Hij is de hele dag aanwezig.
-Torpie staat de volgende dag voor een gesloten deur.
-Torpie leest mailtje dat de docent in kwestie afwezig is tot laat in de middag (lekker duidelijke tijd
![]()
)
-Torpie baalt