En ik danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:55 schreef pea4fun het volgende:
Je staat erop VV, samen met puckzz en ronald.
which reminds me...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik danJe hebt volgens mij genoeg compromitterende foto's van me
linkje werkt, plaatje nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:55 schreef pea4fun het volgende:
Je staat erop VV, samen met puckzz en ronald.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:06 schreef pea4fun het volgende:
Sowwywas vergeten de plaatjes te uploaden
Grinnik...goeie ideën zijn er om te jattenover te nemenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]t werkt
Wat een leuk idee trouwens, een foto van een bevriende fotograaf met een linkje naar zijn/haar site![]()
![]()
Beter goed gejat dan slecht verzonnen zeg ik altijd maar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Grinnik...goeie ideën zijn er om te jattenover te nemen
Dan moet je eens refreshenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:11 schreef Robertje het volgende:
Ik zie nog steeds typende oma's bij erwtje
Zit ie lekker?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef Xilantof het volgende:
Zow, een simpele bureaustoel gekocht. Hoef ik die van mijn pa niet meer te jatten!
Hij is primaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zit ie lekker?
Ik zit sinds de verhuizing op een houten keukenstoeltje...Ik wilde een nieuwe stoel en heb de ouwe maar vast weggedaan
Jah, na het boekengeld, collegegeld en kampgeld voor de school van mijn dochterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij is prima![]()
En dan wordt het voor jou toch ook wel eens tijd voor een nieuwe stoel?
doe je dochter de deur uit, kun je een troon kopen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jah, na het boekengeld, collegegeld en kampgeld voor de school van mijn dochter![]()
P staat er goed op maar Shark die Vogued is wel heel apartquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:05 schreef pea4fun het volgende:
P, als je de foto té compromiterend vind moet je me maar een andere aanleveren...bijvoorbeeld die je op je site hebt staan bij wie...
Ik heb al geprobeerd, maar ze vind 16 toch te jong om te trouwenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
doe je dochter de deur uit, kun je een troon kopen.![]()
Shark ging zelf een plaatje zoeken, hij schrok ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
P staat er goed op maar Shark die Vogued is wel heel apart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |