als...hahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:01 schreef Rekkie het volgende:
Iedereen met meer als 10k aan posts is een n00b nerd
Weer even aangepast hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:59 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Is het niet ook jouw werk om die posts zelf op te zoeken?![]()
Maar eh you go girl boy![]()
ALLEEN ik heb nog steeds geen antwoord![]()
[..]
En wel nu, potverre![]()
De inspiratie vloeit rijkelijkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Weer even aangepast hoor.
Ik heb geen idee hoe je dat moet wijzigen.![]()
http://fotoboek.fok.nl/editsettingsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:40 schreef DFDuo het volgende:
Btw nu het toch over fotoboeken gaat, jullie zijn vast experts: hoe koppel ik dat fotoboek aan mijn account hier zegmaar? Ik wil ook een fototoestel naast mijn profielknopje hier rechts boven![]()
Ik wil ook mensen misleiden met mijn fotoboek en avatar!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:47 schreef Chriz2k het volgende:
Het valt me trouwens ook op dat mannelijke fokkers met een vrouw in hun avatar vaak de grootste nerds zijn.
edit: lamaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:40 schreef DFDuo het volgende:
Denk je een leuk topic aan te klikken...
Maar klopt het als ik het gevoel heb dat het merendeel hier mannelijk is
Btw nu het toch over fotoboeken gaat, jullie zijn vast experts: hoe koppel ik dat fotoboek aan mijn account hier zegmaar? Ik wil ook een fototoestel naast mijn profielknopje hier rechts boven![]()
Ik wil ook mensen misleiden met mijn fotoboek en avatar!
Yes! Dankjewelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/editsettings
Laat een icoontje zien op het forum aanvinken.
[..]
.
Ja Rio, vreemd genoeg stond het vinkje op die instellingen pagina al aanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:09 schreef Rio het volgende:
[..]
Zou vanzelf moeten gaan. Doe eens uitloggen en inloggen? En anders even vragen in FB.
Fokkers met mannen in hun avatar daarentegen..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:47 schreef Chriz2k het volgende:
Het valt me trouwens ook op dat mannelijke fokkers met een vrouw in hun avatar vaak de grootste nerds zijn.
2 jaar geleden een keer ingesteld. Geen idee meer hoe t moet. Maar boven mij is t al ergens uitgelegd geloof ik he?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:06 schreef DFDuo het volgende:
[..]
De inspiratie vloeit rijkelijk![]()
Zeg erm, maar jij hebt dus ondertussen wel mooi zo'n icoontje hè.
Ander zou jij nog wel het engst zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:45 schreef SlideAway het volgende:
Niet iedereen is z'n eigen avatar, schrikken man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |