Niet zeiken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:34 schreef MaximumRush het volgende:
Iemand bij ons in de straat heeft zo'n auto. Wat is dat een kutauto, zeg.
"Ik heb geprobeerd miljonair te worden en een Aston Martin te kopen, maar het is niet gelukt dus probeer ik het maar zo".
Hier een foto van het gedrocht.
[afbeelding]
Ja de peugeot 507 (of toch 607) heeft ook zo'n grill. Is gewoon in de modequote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
toch lijkt het wel erop
Ja, zo doet die hippe neef van Agnelli het voorkomen. Cokesnuivende Lapo Elkann. Alsof dat zo'n meesterbrein is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
De auto die Fiat uit het slop gaat halen, dit word het grootste succes van Fiat sinds de 1e generatie Panda.
Ach, in één ding moet ik hem gelijk geven. Na de Panda waren alle Fiats kut. En deze is iets minder kut dan de restquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:29 schreef Rio het volgende:
[..]
Ja, zo doet die hippe neef van Agnelli het voorkomen. Cokesnuivende Lapo Elkann. Alsof dat zo'n meesterbrein is.
Haha, pwned wie une noobquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Niet zeiken.
Het is een mooie auto en jij bent gewoon jaloers omdat je als pauper zijnde met het OV moet reizen.![]()
TS is een 16 jarig jochiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:42 schreef SimtekF1 het volgende:
Waar rijdt TS zelf in?
Of gaat die pauper echt met het OV?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |