Niet zeiken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:34 schreef MaximumRush het volgende:
Iemand bij ons in de straat heeft zo'n auto. Wat is dat een kutauto, zeg.
"Ik heb geprobeerd miljonair te worden en een Aston Martin te kopen, maar het is niet gelukt dus probeer ik het maar zo".
Hier een foto van het gedrocht.
[afbeelding]
Ja de peugeot 507 (of toch 607) heeft ook zo'n grill. Is gewoon in de modequote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
toch lijkt het wel erop
Ja, zo doet die hippe neef van Agnelli het voorkomen. Cokesnuivende Lapo Elkann. Alsof dat zo'n meesterbrein is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
De auto die Fiat uit het slop gaat halen, dit word het grootste succes van Fiat sinds de 1e generatie Panda.
Ach, in één ding moet ik hem gelijk geven. Na de Panda waren alle Fiats kut. En deze is iets minder kut dan de restquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:29 schreef Rio het volgende:
[..]
Ja, zo doet die hippe neef van Agnelli het voorkomen. Cokesnuivende Lapo Elkann. Alsof dat zo'n meesterbrein is.
Haha, pwned wie une noobquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Niet zeiken.
Het is een mooie auto en jij bent gewoon jaloers omdat je als pauper zijnde met het OV moet reizen.![]()
TS is een 16 jarig jochiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:42 schreef SimtekF1 het volgende:
Waar rijdt TS zelf in?
Of gaat die pauper echt met het OV?
Ontvanger cvquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:03 schreef Rio het volgende:
Voor de Punto rijder een vraagje: Voorin, op het dashboard, tegen het voorraam aan, zit een zwarte knobbel. Wat is dat voor iets?
Wat een tragisch lelijke autoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef yosander het volgende:
Net zoals Kia die Mercedes probeert na te doen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb er niets op tegen hoor.
Die bovenste wel ja, maar die onderste valt nog wel mee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:24 schreef Lunar het volgende:
[..]
Wat een tragisch lelijke auto!!!
die heb ik (lease ik dus eigenlijk). Fijn autotje, maar ik vind de remmen een beetje piepen. ik weet niet of dat de nieuwigheid is, er zitten nog maar 1700 km op de teller.quote:
Neequote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
toch lijkt het wel erop
Een Stilo ga je (tenzij een abbarth) toch nu niet meer nieuw kopen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:46 schreef Biogarde het volgende:
Toffe bak. Overweeg deze of de Stilo te nemen![]()
ze blijven de oude punto (dat lelijke geval) ook nog een tijde produceren dus ze moetsen wat met die naam.quote:
hij is ruimer dan hij lijkt, en je kunt echt comfortabel zitten.quote:
Het enige Saab aan de foto is het embleemquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:50 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik vind de spiegels toffer dan de Maserati en de AM
Oja, en die onderste Kia is gewoon Saab
Lul niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:04 schreef ANWB het volgende:
[..]
Het enige Saab aan de foto is het embleem![]()
Saab bestaat zins 1993 niet meer![]()
Ik vind ze er gewoon beter op gewordenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef ANWB het volgende:
[..]
Jij weet niet waar je over praat![]()
Lul jij maar niet![]()
Wat jij vind is niet zo belangrijk, het is een feit dat ze er slechter op zijn gewordenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:35 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik vind ze er gewoon beter op gewordenEn dat dat door Opel/GM komt interesseert mij helemaal niets. Oja, en smaken verschillen enzo
.
ALLE auto's zijn er imo slechter op gewordenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:45 schreef ANWB het volgende:
[..]
Wat jij vind is niet zo belangrijk, het is een feit dat ze er slechter op zijn geworden![]()
Ik heb een Saab, schatjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:48 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
ALLE auto's zijn er imo slechter op geworden
Het is feit dat ze er mooier op geworden zijn |:{
Dat jij het daar niet mee eens bent resulteert in het volgende:
Of jij blijft je hele leven rondrijden in een oude saab. Of je zult nooit een Saab rijden. Jouw probleem dus.
Als je sowieso al niet van plan was om Saab te rijden moet je uberhaupt niet zeiken
Dan had ik in feite gelijk over het feit dat je dan een oude Saab blijft rijdenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:57 schreef ANWB het volgende:
[..]
900 classic cabrio 1986, zin in een ritje![]()
Een klant van me in Lelystad had ook zo'n 900 classic cabrio (volgens mij... hij zag er hetzelfde uit in ieder geval) Hij was er dacht ik best trots opquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:57 schreef ANWB het volgende:
[..]
900 classic cabrio 1986, zin in een ritje![]()
Saab virusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:05 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Een klant van me in Lelystad had ook zo'n 900 classic cabrio (volgens mij... hij zag er hetzelfde uit in ieder geval) Hij was er dacht ik best trots opTerwijl hij volgens mij geld zat had om een Jag te kopen ofzo bijvoorbeeld...
Ooit dacht ik na een week de schijterij te hebben gehad dat ik er ook nooit meer vanaf kwam, maar dat was toch nog goedkomenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:09 schreef ANWB het volgende:
[..]
Saab virus![]()
Kom je nooit meer vanaf![]()
enige mooie saab:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:09 schreef ANWB het volgende:
[..]
Saab virus![]()
Kom je nooit meer vanaf![]()
BMW 318 vs VW Passatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:06 schreef PlarkPlark het volgende:
Automerken jatten van elkaar.
Dat is slim.
En doen ze al jaren
BMW 318 vs VW Passat
Fiat Panda vs Seat marbella
VW T3 vs Honda H100
En Zo voort.
Niet zeiken, tis een mooie wagen. Zou hem zelf alleen niet kunnen betalen
En jij ook niet.
TS zijn geboortedatum is 1989
Hier heb ik wat voor je:
[afbeelding]