Er is niks beters volgens mijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:12 schreef heiden6 het volgende:
Stop! Doe het niet!
www.kpn.comquote:
Als men de storingen van UPC gaat vermelden staat de hele site vol.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:20 schreef davym het volgende:
"Opnieuw landelijke storing Internetplusbellen"
http://www.webwereld.nl/articles/42504/internetplusbellen
aah godverdomme alweer?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:20 schreef davym het volgende:
"Opnieuw landelijke storing Internetplusbellen"
http://www.webwereld.nl/articles/42504/internetplusbellen
ooh wacht,das van maandagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:24 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
aah godverdomme alweer?
fucking maandag ook al
Ik heb al 8 jaar UPC (chello) en ook nog nooit problemen gehad, ben alleen wel iets goedkoper uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als men de storingen van UPC gaat vermelden staat de hele site vol.
Bovendien, ik heb als sinds begin dit jaar InternetPlusBellen en heb nog geen enkele keer last gehad van een storing.![]()
De uitzondering bevestigt de regel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:24 schreef davym het volgende:
[..]
Ik heb al 8 jaar UPC (chello) en ook nog nooit problemen gehad, ben alleen wel iets goedkoper uit.
Hier staat het toch??quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:21 schreef De_Ananas het volgende:
Het gaat nu niet over UPC internet maar over hun kut site waar niet eens staat hoeveel je moet betalen![]()
Niet als je vanalles aan gaat zitten klikken dat je wilt bestellen, ik wil gewoon een maandbedrag zien dat ik moet betalen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:35 schreef davym het volgende:
[..]
Hier staat het toch??
http://upc.nl/index.php?PageID=138130&R=11189
Ik ook al acht jaar...in totaal meer dan 6 maanden geen verbinding gehad. Dat is dus 1x 4 maanden dat die eikels niet begrepen wat er werd bedoeld en daarna af en toe een week.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:24 schreef davym het volgende:
[..]
Ik heb al 8 jaar UPC (chello) en ook nog nooit problemen gehad, ben alleen wel iets goedkoper uit.
Waarschijnlijk per maandquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet als je vanalles aan gaat zitten klikken dat je wilt bestellen, ik wil gewoon een maandbedrag zien dat ik moet betalen!
Tarief (analoge) Standaardpakket Radio/TV per 1 januari 2006.
Per 1 januari 2006 is het tarief voor het Standaardpakket Radio/TV in het UPC verzorgingsgebied ¤ 13,30 exclusief 19% BTW en ¤ 15,83* inclusief 19% BTW.
Staat bijvoorbeeld niet bij of het per jaar of per maand is![]()
Is voor de rest van je leven, nou goed?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet als je vanalles aan gaat zitten klikken dat je wilt bestellen, ik wil gewoon een maandbedrag zien dat ik moet betalen!
Per 1 januari 2006 is het tarief voor het Standaardpakket Radio/TV in het UPC verzorgingsgebied ¤ 13,30 exclusief 19% BTW en ¤ 15,83* inclusief 19% BTW.
per maandquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
quote:Ik wil U gratis,maar dan ook helemaal voor niets vertellen wat er zal gebeuren als
U de domheid begaat[zoals ik]en een abonement aangaat voor digitaal tv ondvangst
van upc.
Ten eerste wij zitten al een maand zonder tv en radio[kabelbreuk onder de grond]
Ten tweede,U krijgt een man aan de telefoon die niets,maar dan ook helemaal niets kan vertellen
behalve dat hij het jammer vindt.
Dat hij wel het eennigste telefoonnummer heeft dat te berijken is,ver niets en nog eens niets.
Dat zij een hoop nonsens verkopen,die na controle gewoon gelogen blijken te zijn .
Dat zij zo arrogant worden,dat ze gewoon zeggen als je om een ander nummer vraagt,
daar heeft U niets mee te maken.
Dat mijn verzekering ze vandaag aansprakelijk heeft gesteld,en dat ik ze vervolgen
tot in de hel.
Dat ik al moet overgeven als ik upc hoor of lees.
Dat ik waneer de kpn in deze regio kabel en upc loos ontvangst heeft,ik god op de blote
knieen zal danken. Bedankt voor het lezen Jan Meeuwissen
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:32 schreef Logitik het volgende:
Tip v/d maand: neem gèèn UPC !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |