abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41090688
Binnenkort krijg ik een nieuwe woning, en daar moeten natuurlijk meubels in. het makkelijkste is natuurlijk de Ikea, maar mijn budget is niet super groot, en soms is Ikea wel aan de dure kant. Weet iemand of in Duitsland de meubels veel goedkoper zijn dan hier? Ik woon 15 km van de grens (Bocholt/Munster), dus in Duitsland ben ik zo
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_41093678
Misschien wel goedkoper maar je gaat minstens 10 jaar terug in de tijd
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

We zijn laatst in een meubelzaak in Duitsland beland maar snel weer weggerend.
Screw them.
We're going home.
pi_41094703
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:18 schreef CarOnline het volgende:
Misschien wel goedkoper maar je gaat minstens 10 jaar terug in de tijd
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

We zijn laatst in een meubelzaak in Duitsland beland maar snel weer weggerend.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Retro
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

allways look of the bright side
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_41105277
Hmm zo duur is de Ikea toch niet?
Deze is trouwens wel iets goedkoper in Duitsland dan in Nederland.
pi_41111094
Juist, ik had laatst een kamer bij mekaar uitgerekend bij de Nederlandse Ikea.
Hierna pakte ik de Duitse Ikea erbij en het scheelde gewoon 350 euro!!
pi_41112458
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:45 schreef ijsmeis het volgende:
Juist, ik had laatst een kamer bij mekaar uitgerekend bij de Nederlandse Ikea.
Hierna pakte ik de Duitse Ikea erbij en het scheelde gewoon 350 euro!!
das typisch,

Ik heb net even de site van duitsland en nederland gepakt. Op de nederlandse site kost de kledingkast Hemnes, wit 239 euro, op de duitse 269. En ja, exact de zelfde kast.
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_41112530
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 23:13 schreef Gompy58 het volgende:

[..]

das typisch,

Ik heb net even de site van duitsland en nederland gepakt. Op de nederlandse site kost de kledingkast Hemnes, wit 239 euro, op de duitse 269. En ja, exact de zelfde kast.
Sommige dingen zijn duurder. De meerderheid is goedkoper
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_41127258
Maar in 2007 zal dat wel anders worden, als de btw verhoogd wordt.
Met een beetje geluk heb ik binnenkort ook mijn eerste eigen appartementje, en kan ik dus nog net op tijd bij IKEA toeslaan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_41127322
Waar wordt de btw verhoogd? Duitsland dus.
pi_41127594
Is het geen optie om met 2e hands meubels te beginnen (marktplaats enzow).....
Dan kan je steeds als je weer wat bedget gecreeerd hebt wat vervangen.....
Zo ben ik ook begonnen, heb je niet meteen alle grote uitgaves in 1x.....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I know a lot about cars. I can look at a car's headlights and tell you exactly which way it's coming.
Dwaal.net chatbox
pi_41129926
Ligt er maar net aan wat voor smaak je hebt en wat je zoekt.
Banken zien er in Duitsland echt niet altijd retro uit.

Pallen heeft een afdeling: 'Junges Wohnen'
Als daar toevallig wat bij staat dat bevalt kun je best wat leuks op de kop tikken.
Zefde bij Porta.

De prijzen liggen volgens mij niet veel uit elkaar. Als je de benzine mee gaat tellen of de kosten om iets te laten bezorgen dan ben je misschien in NL net zo duur uit.
Ik heb tenminste niet het idee dat het in Duitsland zoveel goedkoper is.
Ook gezien het grote aantal Duitsers dat hier de Woonboulevard bevolkt elke dag en vooral in het weekend.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:01:27 #12
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_41130245
Kijk op ebay.de! In duitsland is alles te kijgen en meer wat je in NL kunt krijgen, ook veel meer van de wat goedkopere imitators, maar juist die kunnen leuke dingen hebben voor goed geld. Kwestie van origineel met imitatie en wat retro combineren en je tieft van ebay, ikea en de kringloop een heel leuk interieur in elkaar
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_41130417
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:01 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Kijk op ebay.de! In duitsland is alles te kijgen en meer wat je in NL kunt krijgen, ook veel meer van de wat goedkopere imitators, maar juist die kunnen leuke dingen hebben voor goed geld. Kwestie van origineel met imitatie en wat retro combineren en je tieft van ebay, ikea en de kringloop een heel leuk interieur in elkaar
En dan weer via iemand in Duitsland laten bezorgen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:09:16 #14
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_41130486
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En dan weer via iemand in Duitsland laten bezorgen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
?
Ja! bij lieve meisjes bij voorkeur
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_41216364
misschien kun je ook eens in belgie kijken
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop