Toch wel fijn dat je erbij bent om dit even duidelijk te makenquote:Er word vertelt dat de moeder van marcia , is overleden maar dat is absoluut niet zo...
ze leeft nog, en heeft in het verlden een hersen bloeding gehad.....
Weet jij waarom Marcia niet over drugs wil praten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:09 schreef sherrytje het volgende:
Er word vertelt dat de moeder van marcia , is overleden maar dat is absoluut niet zo...
ze leeft nog, en heeft in het verlden een hersen bloeding gehad.....
Denk dat ze een vriendje heeft gehad ofzo die haar daarmee in moeilijkheden heeft gebrachtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet jij waarom Marcia niet over drugs wil praten?
Ach laat ook maar. Dat vertel je dan toch niet.
ja, maar ik krijg het ook nie over me hart als ik dat lees dta der moeder overleden zou zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat je erbij bent om dit even duidelijk te maken
Nou dit is je kans! Trek het recht! *notitieblokje pakt*quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ja, maar ik krijg het ook nie over me hart als ik dat lees dta der moeder overleden zou zijn.
maar zo zijn der meer dingen gezegt in BB wat niet klopt
zo ver k weet heeft het met het verleden temake , maar weet niet precies met watquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Denk dat ze een vriendje heeft gehad ofzo die haar daarmee in moeilijkheden heeft gebracht
Zit er iig dik in.. zoiets
Zeggen zij dat dan zelf niet eerlijk? Of wat er gewoon gelult door anderen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ja, maar ik krijg het ook nie over me hart als ik dat lees dta der moeder overleden zou zijn.
Nouuu, dat vind ik grof dan, leuk voor de persoon in kwestie.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef sherrytje het volgende:
[..]
Er werd in de intro wel gezegd dat Marcia de rol van haar moeder een beetje overnam.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:14 schreef sherrytje het volgende:
edit: verkeerde quote
Vroeg hij tactisch aan de familie zelf..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:14 schreef frankium het volgende:
Ligt d`r moeder dan ergens als kasplantje in een verzorgingstehuis ofzo? Vergeten door de familie enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |