Ik ook idd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Bij No Limit is het af en toe niet leuk meer dat zoveel mensen lukraak All-in gaan. Ik speel liever met een limiet.
Patser.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:39 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb gisteren de demo gedaan en ik vind het dus echt niet leuk als het niet echt om geld gaat.
Ja, das inderdaad bijna hetzelfdequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Patser.
Vind dat zo dikke onzin he... zelfde als ik zou zeggen.. vind PGR3 niks aan als ik niet in een echte Ferrari kan rijden
Dan is het maar hoe je er tegen aan kijktquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:53 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja, das inderdaad bijna hetzelfde![]()
Poker is gewoon niet leuk als het nergens om gaat. Achter elkaar allin gaan en hopen dat je wint kan iedereen wel.
Pas als je echt niet wil verliezen omdat dat geld kost wordt poker interessant.
Ja dat vind ik dus ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:54 schreef Kremers het volgende:
Mhwa, hij heeft wel een punt. Online doen de meesten niets anders dan bluffen. Single player is al wat lastiger omdat de A.I. meestal al fold als hij twee waardeloze kaarten krijgt
Fucked up hèquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:17 schreef Atuniel het volgende:
Kut man die SP .. kom maar niet van mijn 'free' tafel af
Totdat je aan de public toernooien tafels wilt meedoen, dan word je geweigerd omdat je daar niet in de min mag staan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een stom spel eigenlijk. Je kan zoveel in het rood staan als je wil.
Ik zet ook wel eens all in zonder dat er iets op tafel ligt hoor.. omdat ik dan denk goede kaarten te hebben en de gok wel durf te wagenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Fucked up hèDie gasten op live kunnen echt niet spelen, zetten all-in op de eerste hand zonder dat er ook maar 1 community card op tafel ligt
beetje offtopic: Goede poker film is Lock, Stock and Two Smoking Barrels, aanrader voor degene die hem nog niet gezien heeft.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een stom spel eigenlijk. Je kan zoveel in het rood staan als je wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |