Schoolvakantie is nog niet afgelopen begrijp ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:29 schreef BMH het volgende:
Ik heb een game opgezet voor 4 mensen.
Sorry.. Nieuwe console betekend: Jaartje geen school.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Schoolvakantie is nog niet afgelopen begrijp ik.
Hey ik heb gisteren tegen jou gespeeldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:11 schreef Ipho het volgende:
Ja en ik sta ondertussen al in de min op de Multiplayer bankroll.
Creds voor mijn broer.
Heb gisteren ook meteen een rgb scart kabel gekocht en inderdaad ziet het er een stuk beter uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:00 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Dat meen je niet!Xbox 360 via tulpkabels.....Das net zoiets als de Mona Lisa met een snor
Het feit dat je een scart blokje gebruikt verandert niks aan de kwaliteit. Tulpkabels zijn de slechtste weergave dragers die er zijn. Van slecht naar best:
Composite (wat jij hebt)
S-Video
RGB Scart
Component/ HDMI (HDTV only)
Koop een adv. scart en je ziet een wereld van verschil met al je games!!![]()
Gister avond was ik het wel gewoon 2 uur ofzo was het. Toen ik niet mocht pratenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:26 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hey ik heb gisteren tegen jou gespeeld
Cheaten? Hoe dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:42 schreef Eppie_NL het volgende:
moet je eens voor de grap kijken bij leaderboards (overall)![]()
kansloze figuren in de top 10.....die door cheaten zoveel geld hebben....kan je ook aan de stats zien![]()
poker is vet.....maar er zijn nu te veel noobs online....vraag me af of ze weggaan denk het niet
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:58 schreef masterdave het volgende:
Geweldig spel, Wessiej, vanaaf nog een potje? en mystikvm? Ik ben bigore als gamertag, dusssss
Helemaal niet cheaten, kies eens custom match, blinds 100/200 buy-in 50.000 en ga dan telkens met zn allen all-in (gister avond gedaan, compleet onzinnig wel erg leuk) dan heb je zo mensen die vele miljoenen binnenslepen puur door geluk.quote:
Daar is toch geen lol aan, speel toch gewoon serieus.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:31 schreef Niek. het volgende:
[..]
Helemaal niet cheaten, kies eens custom match, blinds 100/200 buy-in 50.000 en ga dan telkens met zn allen all-in (gister avond gedaan, compleet onzinnig wel erg leuk) dan heb je zo mensen die vele miljoenen binnenslepen puur door geluk.
We hadden vanacht dan ook meerdere keren een pot van ver over de miljoen $![]()
Ach, als iedereen op die manier speeld word het gewoon zo onzinnig dat het leuk isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar is toch geen lol aan, speel toch gewoon serieus.
hier lees maar:quote:
och genoeg noobs zullen het spel kopen/lenen en dan cheaten tot dat ze miljoenen hebben en zo in de top 5 Leaderboards willen komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:40 schreef Armageddon het volgende:
http://www.xbox.com/en-US(...)tofchampionsxbox360/
![]()
Het spel mist alleen een gedwongen tutorial (zoals de Splinter cell versus games die hebben).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:45 schreef Niek. het volgende:
Vind het ook geen geslaagd xbla spel, teveel mensen die er niets van snappen... poker dus maar gewoon op de pc spelen, ik denk dat ik maar weer verder ga met uno![]()
Dat meen je niet....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik snap er (nog) geen zak van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |