Ok, maar dan begrijp ik helemaal waarom dat je zo zit te turen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:11 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik heb een kleine tv, (rgb? heb gewoon die 3 stekkers, rode, witte en gele op scart stekker en dan verbonden via scart.
(ben trouwens niet van plan een grotere tv te kopen voor pokeralle andere games zien er namelijk perfect uit.)
http://dixons.nl/De_onlin(...)7062832/default.aspxquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ok, maar dan begrijp ik helemaal waarom dat je zo zit te turen.
Tip: Schaf een rgb kabel aan, zoveel duidelijker beeld gewoon!!
ja dat zou hem heel goed kunnen wezen, voor de zekerheid zou ik het navragen in het 360 topic want ik ben geen guru op het vlak van kabels.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
http://dixons.nl/De_onlin(...)7062832/default.aspx
Zoiets?
Ja, want je eigen geld kan ook op.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:30 schreef kepler het volgende:
maar is het dus wel een beetje spannend zonder echt geld?
In de tijd die ik heb gespeeld gingen echt heel veel mensen all-in en echt bij de meest onzinnige kaarten die ze hadden. Komt denk ik doordat veel mensen er gewoon niets van begrijpen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:30 schreef kepler het volgende:
maar is het dus wel een beetje spannend zonder echt geld?
Keyword: XBOX 360quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:35 schreef Roellie80 het volgende:
zou m graag willen downen, maar ... link?.. LIVE arcade??
ah dat is wel coolquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, want je eigen geld kan ook op.
Liever iets eerder. De vrouw werkt gewoon morgen en ik ben opgevoed met het principe dat het huishouden 's ochtends vroeg dient te gebeuren. Dan kan ik niet nog eens om half 2 mijn nest induiken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:42 schreef Wessiej het volgende:
Maar dus, 8 mensen vanavond voor een Fok! toernooitje waarbij je elkaar weg kan spelen.
Rond 23.00 of 0.00 doen?
Vooral met welke hands je hebt gewonnen. Dat is leuk als je er al heel veel hebt gespeeld. Mijn hoogste momenteel is een Full House.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:58 schreef HassieBassie het volgende:
hehe, 116 op de rankings met 70000 dollarLeuk ook dat alle stats worden bijgehouden
Die van mij ook. En nog 0 handen verloren tijdens de showdown, die wil ik ook graag zo houdenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooral met welke hands je hebt gewonnen. Dat is leuk als je er al heel veel hebt gespeeld. Mijn hoogste momenteel is een Full House.
En dan? Moet je dan met euro credits nieuwe virtual credits kopen of krijg je weer 25000? Iemand?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, want je eigen geld kan ook op.
Spel is zoiezo niet beeldvullend naar ik begrijp van je... misschien kan je eens de settings van je 360 veranderen kijken of er beter beeld komt als je bijvoorbeeld de output op 16:9 zet, gewoon kijken wat het beste is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:11 schreef Niek. het volgende:
Heb inmiddels rgb kabel gehaald, en scheeld inderdaad,t spel is al een stuk leuker (al blijven de letters/cijfers aan de kleine kant
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |