beiden zijn ook voorbeelden van overrated vrouwen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze gevraagd is?.
Oh, ja overrated...true
Bij Katja toen zag je niet eens de kut en bridget was ook maar slapjes. De rest kijk ik niet.
tuurlijk, alsof ze bij de Playboy zo kieskeurig zijn. Als er geen BN'er in staat nemen ze gewoon de fotoshoot van hun Oost-Europese collega's. Daarbij hoef je maar een beetje op TV te zijn geweest en ze staan al te trappelen om een reportage te maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Veel modellen die de Playboy niet in komen hebben de fotograaf niet verleid wordt er gefluisterd.
Ben je je ervan bewust dat er een vertaalfout in je username staat (naief -> naive), als het tenminste geheel Engelstalig moet zijn?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Veel modellen die de Playboy niet in komen hebben de fotograaf niet verleid wordt er gefluisterd.
Check z'n fotoboek voor meer uitleg en strings.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Ben je je ervan bewust dat er een vertaalfout in je username staat (naief -> naive), als het tenminste geheel Engelstalig moet zijn?
Ben ik me wel bewust, maar vind ik geen probleem.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Ben je je ervan bewust dat er een vertaalfout in je username staat (naief -> naive), als het tenminste geheel Engelstalig moet zijn?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:37 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
[afbeelding]
Dat eerste is wel waar natuurlijk, niettemin jammer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef SlimShady het volgende:
nah, zou haar imago verpesten. een mooie fotoshoot daarentegen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |