quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:58 schreef Soul79 het volgende:
Mwoah, waarom Bob Dylan als je ook Blöf kunt laten zien, zoals Leon de Winter deed?
De teksten van Peter Slager gaan een stuk dieper dan die van Dylan hoor. Die heeft tenslotte zijn studie Nederlands afgerond en heeft dus een goede basis om met zijn creativiteit aan de slag te kunnen.
Ik kan z'n studiegenoten goed begrijpen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:10 schreef OllieA het volgende:
Wat een saaie lul, die Verbrugge. Een docent zo'n avond laten samenstellen is een slecht idee. Hij vindt het veel te leuk om zichzelf van alles en nog wat te horen uitleggen. Ik had er meer van verwacht.
Ja idioot dat ie zoveel praat. Alsof ie de gast is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:10 schreef OllieA het volgende:
Wat een saaie lul, die Verbrugge. Een docent zo'n avond laten samenstellen is een slecht idee. Hij vindt het veel te leuk om zichzelf van alles en nog wat te horen uitleggen. Ik had er meer van verwacht.
Hij praat niet, hij doceert. Een subtiel maar belangrijk verschil.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja idioot dat ie zoveel praat. Alsof ie de gast is.
Ik vind dat verschil helemaal niet subtiel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hij praat niet, hij doceert. Een subtiel maar belangrijk verschil.
Deze film is mij net iets te simpel, ik had meer niveau verwacht van Verbrugge.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef Aoristus het volgende:
ik heb geen geduld voor deze film. Gelukkig is hoge hakken, echte liefde op een ander net
Wie wat waar?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik kan z'n studiegenoten goed begrijpen.
smaak laat zich niet verloochenenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deze film is mij net iets te simpel, ik had meer niveau verwacht van Verbrugge.
Dat is fijn voor je.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dat verschil helemaal niet subtiel.
Ik heb hem lang geleden gezien en kan me er níets van herinneren. Nu heb ik hem in mijn bezit en wil hem binnenkort gaan bekijken, op twee DVD's. Toch jammer dat ik nu het einde al gezien hebquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:26 schreef Soul79 het volgende:
Dat slot heb ik ook nooit kunnen volgen, maar Stalker als geheel is een ontzettend mooie film. Soms lijkt het kant noch wal te raken, maar het gegeven van de film is heel boeiend en het is visueel en auditief adembenemend. Het kleurgebruik, het camerawerk, hoe de omgeving in beeld is gebracht, de muziek en achtergrondgeluiden, heel bijzonder.
Ik ga hem zeker een keer bekijken dan. Op zich is het een interessant gegeven zoiets, en het maakt me ook wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:26 schreef Soul79 het volgende:
Dat slot heb ik ook nooit kunnen volgen, maar Stalker als geheel is een ontzettend mooie film. Soms lijkt het kant noch wal te raken, maar het gegeven van de film is heel boeiend en het is visueel en auditief adembenemend. Het kleurgebruik, het camerawerk, hoe de omgeving in beeld is gebracht, de muziek en achtergrondgeluiden, heel bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |