Mooi ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
Geweldig fragment. Mooi dat ie steeds het contrast laat zien. Je moet lachen om fragmenten maar denkt steeds dat het niet mag wegens de treurigheid.
Ja dat is dan weer even minder, ook al heeft hij een goed en boeiend betoog.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:18 schreef golfer het volgende:
Hij is voorzitter van de Vereniging Beter Onderwijs en kan even lekker zijn stokpaardjes uiten.
en doet dat uitstekendquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:18 schreef golfer het volgende:
Hij is voorzitter van de Vereniging Beter Onderwijs en kan even lekker zijn stokpaardjes uiten.
Je merkt inderdaad wel dat ie dit tot in den treure heeft moeten herhalen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:18 schreef golfer het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:20 schreef gronk het volgende:
[..]
Je merkt inderdaad wel dat ie dit tot in den treure heeft moeten herhalen.![]()
Same here, dat was zo'n aparte film, hopelijk maakt hij hem iets duidelijker voor me.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:31 schreef Kolkus het volgende:
Benieuwd wat hij over Stalker (Russische film) te melden heeft.
Valt wel mee, vind ik.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:35 schreef TC03 het volgende:
Wat een rare gozer, typisch een filosoof. Onnodige ingewikkelde woorden gebruiken. Vooral zijn heldere opvatting over het medium 'de TV' was echt hilarisch.
Dat is ook helemaal niet zo moeilijk, maar hij maakt er een kunst van om hele elementaire dingen die voor iedereen zo klaar als een klontje zijn onnodig filosofisch te benaderen. Als je het over de woonkamer hebt waar de TV aangaat en dit 'een verandering van nabijheid' noemt dan heb ik zoiets van:quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt wel mee, vind ik.
Hij kan heel erg duidelijk en helder uitleggen wat ie bedoelt.
Before enlightenment, chop wood, carry water.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet zo moeilijk, maar hij maakt er een kunst van om hele elementaire dingen die voor iedereen zo klaar als een klontje zijn onnodig filosofisch te benaderen. Als je het over de woonkamer hebt waar de TV aangaat en dit 'een verandering van nabijheid' noemt dan heb ik zoiets van:.
Als jij voor de spiegel staat, vind je jezelf dan geen enorme eikel?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet zo moeilijk, maar hij maakt er een kunst van om hele elementaire dingen die voor iedereen zo klaar als een klontje zijn onnodig filosofisch te benaderen. Als je het over de woonkamer hebt waar de TV aangaat en dit 'een verandering van nabijheid' noemt dan heb ik zoiets van:.
Tja, ik waardeer dat wel eigenlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Overdrijf je nu niet een beetje?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt wel mee, vind ik.
Hij kan heel erg duidelijk en helder uitleggen wat ie bedoelt.
Je bent een slechte leerlingquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Overdrijf je nu niet een beetje?
Ik vind hem voor een leraar een beetje slecht uitleggen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:58 schreef Soul79 het volgende:
Mwoah, waarom Bob Dylan als je ook Blöf kunt laten zien, zoals Leon de Winter deed?
De teksten van Peter Slager gaan een stuk dieper dan die van Dylan hoor. Die heeft tenslotte zijn studie Nederlands afgerond en heeft dus een goede basis om met zijn creativiteit aan de slag te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |