Ik heb me goed vermaakt met een boeiend gesprek en mooie fragmenten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:03 schreef Aoristus het volgende:
weinig gemist aan Halina, begrijp ik
het kan elk moment beter worden, dat welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb me goed vermaakt met een boeiend gesprek en mooie fragmenten.
Theo Maassen heeft wel een fragment van André van Duin ooit uitgekozen in 2004:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:14 schreef SunChaser het volgende:
Waarom kiezen nooit eens mensen als Jos Brink of Andre van Duin. Serieus, die hebben vast wel een leuke avond voor ons in petto. En bij de Laurel en Hardy fragmenten kun je even drank halen ofzo.
Ik bedoelde waarom Jos Brink of Andre van Duijn nooit worden uitegnodigdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Theo Maassen heeft wel een fragment van André van Duin ooit uitgekozen in 2004:
http://www.vpro.nl/progra(...)9505/items/18697454/
Bij Jos Brink vrees ik een 3 uur lang durende versie van Catherine Keijl's talkshow. En zowel hij als Andre van Duin komen geregeld aan bod bij andere programma's.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik bedoelde waarom Jos Brink of Andre van Duijn nooit worden uitegnodigd
Ja en? Iedereen komt wel ergens aan bod in andere programma's, dat boeit toch niet? Alsof de programma's te vergelijken zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:24 schreef gronk het volgende:
[..]
Bij Jos Brink vrees ik een 3 uur lang durende versie van Catherine Keijl's talkshow. En zowel hij als Andre van Duin komen geregeld aan bod bij andere programma's.
En dat is maar goed ook. Dat je goed of bekend bent in een bepaald vak, betekent nog niet dat je boeiende avondvullende tv kan samenstellen. Daar heeft een redactie toch net wat meer verstand van.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja en? Iedereen komt wel ergens aan bod in andere programma's, dat boeit toch niet? Alsof de programma's te vergelijken zijn.
Trouwens, de zomergasten worden gestuurd in hun onderwerpen, ze maken een lijst en de redactie zoekt en stuurt naar de juiste balans, doet suggesties, drukt hun zin door. Het is niet dat een gast alle vrijheid heeft, het is een programma dat beide partijen maken.
Dan krijgen we zoiets als je Jos Brink zelf wel eens ziet doen op zaterdagavond op Nederland 1. Van die knusse, braaf-nostalgische filmpjes uit de Nederlandse tv-geschiedenis. Nee dank jequote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik bedoelde waarom Jos Brink of Andre van Duijn nooit worden uitegnodigd
Wat denk je dat andré van duin of jos brink te bieden heeft (qua fragmenten, en qua verhaal) wat andere gasten niet kunnen bieden?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:27 schreef SunChaser het volgende:
Ja en? Iedereen komt wel ergens aan bod in andere programma's, dat boeit toch niet? Alsof de programma's te vergelijken zijn.
Ja, hier:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:46 schreef One_of_the_few het volgende:
is Halina ook te zien via een stream eigenlijk?
Dus omdat ze niks anders te bieden hebben dan VPRO-achtige gasten zijn ze niet welkom?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:50 schreef gronk het volgende:
[..]
Wat denk je dat andré van duin of jos brink te bieden heeft (qua fragmenten, en qua verhaal) wat andere gasten niet kunnen bieden?
Als er Heidegger aan vooraf gaat zal het wel goed komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:18 schreef tong80 het volgende:
Volgens het stuk in de VPRO-Gids houdt ie wel van controverse en polemiek. Schijnt een goed debater te zijn. Verder is ie ook popmuzikant. Hij laat fragmenten zien van Colditz de serie, Surfer Robby Nash, De film Stalker van Tarkovsky, Star Trek, en de filosoof Heidegger.
Kan erg leuk worden.
De film is Heaven van Tom Tykwer. Zegt me niks.
Leg eens uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als er Heidegger aan vooraf gaat zal het wel goed komen.![]()
Wel een aardige film, beetje vreemd verhaal van Krzysztof Piesiewicz die het geniale La Doublpe Vie de Veronique maakte. Als ik zomergast was had ik die gekozenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:18 schreef tong80 het volgende:
De film is Heaven van Tom Tykwer. Zegt me niks.
Het is een beetje een grap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |