Ik ben 2 weken in Zweden geweest en vloog met FlyMe, een Zweedse maatschappij.
Half juni werd m'n vader gesmst dat er iets in onze vlucht werd veranderd. Dus hij checken op internet, geen wijzigingen kunnen vinden. Hij bellen naar FlyMe, ook geen veranderingen. Zal dus allemaal wel goed zijn.
Op de heenweg geen probleem of iets. Maar op de terug weg:
Ik wou inchecken bij de balie, verteld ze me dat ze geen vlucht naar Amsterdam kan vinden. Vlucht was verplaatst. Naar de dag er voor
![]()
Dat was dus die wijziging die we eerder hadden. Wat ze wel konden doen is de vlucht overboeken naar de vlucht naar de dag er na (donderdag) maar dat kon echt niet (ik ging naar Lowlands
![]()
)
dus heb ik een vlucht geboekt bij KLM, maar daar verkochten ze alleen nog maar retours vanaf Göteborg. Prijs (omgerekend ą) ¤250,-
![]()
Pluspunt: bij de KLM kregen we eten en drinken in het vliegtuig en de stewardessen waren Nederlands en mooier om te zien