Ik denk dat jullie meer drank op hebben dan de bewoners, of het wordt te laat en moeten jullie gaan slapen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:35 schreef LoveProfusion het volgende:
vorige keer leek ze op annie de rooij
mij is het toen ik 14 was ook geleerd gewoon door de wc tegenwoordig maakt men er zo een heisa van..maar misschien toch terechtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:37 schreef leo41 het volgende:
Het zijn echt wel heerlijke meiden.
Vooral hoe ze nu los komen van heel deftig naar steeds een beetje losser op de tong.
Ik luister liever naar hun als naar die sjaan.
En volgens mij mogen tampons gewoon in de wc alhoewel ik ze zelf nooit heb gebruikt.
sommige meiden zijn wat mij betreft wat te los op de tong, het zal je vriendin maar wezen denk ik dan..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:37 schreef leo41 het volgende:
Het zijn echt wel heerlijke meiden.
Vooral hoe ze nu los komen van heel deftig naar steeds een beetje losser op de tong.
Ik luister liever naar hun als naar die sjaan.
En volgens mij mogen tampons gewoon in de wc alhoewel ik ze zelf nooit heb gebruikt.
Op welke zender kijk jij naar Eddy ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:36 schreef Hertenkamp het volgende:
Ach Eddy Zoey met Carrie in bad
Denk er eens aan dat als je tampon bij de waterzuivering aan komt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
mij is het toen ik 14 was ook geleerd gewoon door de wc tegenwoordig maakt men er zo een heisa van..maar misschien toch terecht
Ho ho het is Etienne niet hé...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Tattoo boy in bad. Ik dacht even dat dat een SS teken is op zijn arm.
[afbeelding]
Ik ben ooit eens op de waterzuivering geweest. Nou wat je daar allemaal in die bakken ziet drijven. Dan vraag je je af hoe mensen zoiets in de wc kunnen gooien. Aanstekers, condooms, flesjes, tampons en vele andere dingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
mij is het toen ik 14 was ook geleerd gewoon door de wc tegenwoordig maakt men er zo een heisa van..maar misschien toch terecht
ik zeg wat me geleerd is he dus dat ik begrijp dat hun het doen, als je wat ouder word en over dingen na gaat denken valt het kwartje wel dat het misschien niet zo slim idee isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Denk er eens aan dat als je tampon bij de waterzuivering aan komt.
Chantal gna gna uit bb5 en Janine ook wel!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:48 schreef Rica het volgende:
Tijn en Marlies zou wel een leuk stelletje zijn
Is meer dat de fabrikant van de OB Kutpuggen (die hier misschien meeleest, of een medewerker)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik zeg wat me geleerd is he dus dat ik begrijp dat hun het doen, als je wat ouder word en over dingen na gaat denken valt het kwartje wel dat het misschien niet zo slim idee is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |