quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik zou deze foto op je t-shirt laten drukken, dan krijg je ze vast plat.![]()
[afbeelding]
newsflash voor jouw!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
TT zegt genoeg.
Kunnen ze niet beter gaan neuken.
Ik zie liever single mannen en vrouwen op de dansvloer beetje scoren beetje verleidenmaar sta je lekker te dansen met een chickie en dan lul je 5 minuten, hee lekkertje hoe veel breezers kun je nog op, o shit daar is je lover ga je vlg. maand verloven.
![]()
En nu in het Nederlands?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:11 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
newsflash voor jouw!
alle meiden en kerels die wij tegenkomen in de dazing of club zijn gewoon vrijgezel hoor.
beetje raar dat ze bij jouw allemaal een vriend hebben![]()
Gaat dan toch ook niet iedere keer naar dezelfde parenclub stomme pauperquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
TT zegt genoeg.
Kunnen ze niet beter gaan neuken.
Ik zie liever single mannen en vrouwen op de dansvloer beetje scoren beetje verleidenmaar sta je lekker te dansen met een chickie en dan lul je 5 minuten, hee lekkertje hoe veel breezers kun je nog op, o shit daar is je lover ga je vlg. maand verloven.
![]()
hahahahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:22 schreef IllI het volgende:
[..]
Gaat dan toch ook niet iedere keer naar dezelfde parenclub stomme pauper
Dazing? Wtf is dat nou weer voor nieuwlichterij, een plek waar je collectief duizelig wordt?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:11 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
newsflash voor jouw!
alle meiden en kerels die wij tegenkomen in de dazing of club zijn gewoon vrijgezel hoor.
beetje raar dat ze bij jouw allemaal een vriend hebben![]()
Zijn drugs/kraak(crack)pand.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:25 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Dazing? Wtf is dat nou weer voor nieuwlichterij, een plek waar je collectief duizelig wordt?
Nee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:28 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Van die negatieve reacties over mijn fotoboek hier ga ik echt over mijn nek, komt dat nu allemaal omdat ik een reltopic een keer heb geopend over vermeende homofiele nazi's met een kleine leuter?
Klinkt als een goed topic.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:28 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Van die negatieve reacties over mijn fotoboek hier ga ik echt over mijn nek, komt dat nu allemaal omdat ik een reltopic een keer heb geopend over vermeende homofiele nazi's met een kleine leuter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |