Bronquote:Man (21) uit Halsteren rijdt meer dan 200 km/u
ROOSENDAAL - De politie heeft zondag een man uit Halsteren aangehouden die met meer dan 200 kilometer per uur over de snelweg A58 reed. Ook belde hij tijdens de rit niet-handsfree.
Een motoragent kon de snelheidsduivel bij Roosendaal tot stilstand brengen. De politie heeft proces-verbaal opgemaakt.
Het rijbewijs van de jongeman is voor de tweede keer in twee jaar tijd ingevorderd.
Dat ben ik met je eens, al moet ik er wel bij zeggen dat het per auto nogal verschilt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die 200 per uur is meestal zo'n probleem niet. Dat onderwijl telefoneren is stukken linker.
En die arme agentjes die hun quota dan niet halen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:24 schreef vosss het volgende:
Zeg, zou het niet gewoon een goed idee zijn om alleen nog maar auto's te maken die niet harder dan 120 kunnen? Dan heb je heel dat gezeik niet
Tuuk wel; ik blijf gewoon 120 rijden in de bebouwde kom hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef jogy het volgende:
[..]
En die arme agentjes die hun quota dan niet halen?
200 op de snelweg is idd niet zo hard,maar 200 op de binnenwegen is een beetje teveel van 't goede.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef Arnold_fan het volgende:
200 is niet zoheel hard hoor, ik heb daar toch wel ruim boven gezeten. Het hangt er ook heel erg vanaf welke auto je hebt, met een grote zware bmw is het minder gevaarlijk dan een fiat panda natuurlijk.....
Als je met een dikke bmw goed op een boom klapt ben je bij 120km/h ook dood.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:54 schreef Suikermais het volgende:
[..]
200 op de snelweg is idd niet zo hard,maar 200 op de binnenwegen is een beetje teveel van 't goede.
Dan maakt 't volgens mij ook niet zoveel uit of je dan een vette BMW hebt of een dunne Panda...Dood ben je toch als je tegen een boom klapt.
Dus dat idee van 120 km/uur autootjes is heel zo gek nog nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je met een dikke bmw goed op een boom klapt ben je bij 120km/h ook dood.
of een stuk harder dan 200 gaat.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
het is pas een vermelding waard als ie zichzelf om een boom heen gevouwen heeft.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 06:45 schreef chibibo het volgende:
Laat me raden... hij droeg een petje en zijn kop hing boven de handrem.
Heel, heel lang. Totdat meneertje door de puberteit heen is gekomen eindelijk en de prioriteiten weer op een rijtje heeft. Als dat moment nooit komt, zal ik dr niet wakker van liggen dat hij de rest van zijn leven met een Sparta-Met toe moet iig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[u]
[..]
Bron
En dan voor de tweede keer in twee jaar gepakt wordenDan moeten ze je rijbewijs echt voor heel lang afpakken
Ach ja, hij had natuurlijk met 200 ook alle tijd om te kunnen corrigeren bij een van rijbaan verwisselende auto, en met dat bellen kon hij gemakkelijk sturenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:51 schreef Kadesh het volgende:
200 en ook nog bellen. Nou, nou wat een gevaar weer allemaal.Stelt toch niks voor, altijd dat bekrompen denken hier in Nederland.
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:51 schreef Kadesh het volgende:
200 en ook nog bellen. Nou, nou wat een gevaar weer allemaal.Stelt toch niks voor, altijd dat bekrompen denken hier in Nederland.
![]()
Er zijn ook kerels die hun gezin dood rijden met een snelheid van 120km/h. Roep je dan ook knoop hem op?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:32 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
![]()
Laat me raden, zodra er een bericht verschijnt in de categorie 'automobilist rijdt gezin dood op snelweg' waarbij blijkt dat hij 200 reed op een plek waar dat niet mocht (oftewel heel Nederland), dan ben jij zeker de eerste die gaat roepen 'Knoop hem op!!'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |