Maar Janine heeft nog wel enige interesse in haar medebewoners. Tanja heeft in die 100 dagen volgens mij nooit een keer een vraag aan iemand gesteld over zijn/haar leven. Alleen aandacht voor haarzelf vond ze boeiend. Zodra het over iets anders ging, verdween Tanja ook weer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:23 schreef arneaux het volgende:
Narcistische trekjes bij borderliners zijn ook vrij normaal trouwens Scan. Zij zijn geweldig, de rest is kut.
Als een van die weg moet houd de andere het echt geen dag meer uitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:25 schreef scanman01 het volgende:
De siamese zusjes zitten nog steeds op de bank
[afbeelding]
Janine vraagt dat alleen voor de vorm... ze luistert er helemaal niet naar...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Janine heeft nog wel enige interesse in haar medebewoners. Tanja heeft in die 100 dagen volgens mij nooit een keer een vraag aan iemand gesteld over zijn/haar leven. Alleen aandacht voor haarzelf vond ze boeiend. Zodra het over iets anders ging, verdween Tanja ook weer.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Sjaan oprechte interesse heeft getoond in mensen, teminste van wat ik gezien heb. Het is altijd Sjaan aan het woord, met haar problemen. Als iemand anders iets heeft meegemaakt heeft Sjaan het altijd 10x beter leuker grappiger of what-so-ever meegemaakt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Janine heeft nog wel enige interesse in haar medebewoners. Tanja heeft in die 100 dagen volgens mij nooit een keer een vraag aan iemand gesteld over zijn/haar leven. Alleen aandacht voor haarzelf vond ze boeiend. Zodra het over iets anders ging, verdween Tanja ook weer.
Marcel is ook niet vies van een kettinkje zo te zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:27 schreef arneaux het volgende:
Zon kettinkje met kraaltjes om nek van Jeroen is wel heel erg 1997 hoor.
Hoho, ze wil een boel aandacht, maar ze heeft zeker wel een heleboel schoongemaakt, stofgezogen, etcetera.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jezus, mens! Dat jij nu zó weinig uitvreet in dat huis, betekent nog niet dat mensen in extase moeten raken als je eindelijk eens van je luie reet komt en tien minuutjes je handen uit de mouwen steekt!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:31 schreef Kinga het volgende:
ik wacht op een fatsoenlijke cap van Jeroen
In de mannen ben ik nog niet zo thuis, is dit Jeroen ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:31 schreef Kinga het volgende:
ik wacht op een fatsoenlijke cap van Jeroen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
In de mannen ben ik nog niet zo thuis, is dit Jeroen ?
[afbeelding]
Ow ja en Marlies
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoho, ze wil een boel aandacht, maar ze heeft zeker wel een heleboel schoongemaakt, stofgezogen, etcetera.
Dus dat "luie reet" zeg je maar over iemand anders
Oeps, het moet nog in de oven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:35 schreef Marrije het volgende:
Nog even en het brood is klaar?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:36 schreef riri het volgende:
zou persoonlijk niet zoveel last hebben van janine,ze is een flapuit,mensen die heel aardig lopen te doen,alles inhouden en dan ineens ontploffen daar moet je voor oppassen
als ze me zou irriteren zou ik haar dat recht in haar gezicht zeggen en denk dat ze dat goed kan hebben, ze heeft een hekel aan mensen die dat dus niet doen maar achter haar rug wel vals spreken
Er is alleen (nog) niemand die dat doet. Ze ziet ze vliegen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:36 schreef riri het volgende:
ze heeft een hekel aan mensen die dat dus niet doen maar achter haar rug wel vals spreken
Same here, word er ook echt rustig van.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:39 schreef arneaux het volgende:
Marlies moet een cd inspreken. En die ga ik dan opzetten als ik een beetje wil doezelen, ik vind écht dat ze een prettige stem heeft.
ik denk dat ze het wel zou snappen als je zou zeggen "je praat teveel"quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:38 schreef arneaux het volgende:
[..]. Volgens mij is Janine niet echt voor rede vatbaar.
Misschien snap t ze t, maar doet ze er ook iets mee. Denk t niet, die bljft gewoon doorlullen maar dan tegen anderen. Zegt de gezamelijk groep er iets van dan is heel de groep raar en is zij normaal. Guarantee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:41 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat ze het wel zou snappen als je zou zeggen "je praat teveel"
Wat een idioterie trouwens dat BB gaat bepalen wanneer de oven aangaat
Kunnen we nu weer 2 uur luisteren naar hoe iedereen klaagt over rammelende magen en niet werkende ovens
Hahahaha, wat een humor. Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:42 schreef LuQas het volgende:
Ben vandaag teruggekomen van vakantie en heb enkel vanmiddag een half uur naar de streams gekeken. Bizar altijd weer, die nieuwe bewoners. Ik kan volgens mij nu al met enige stelligheid zeggen dat ik nog niet zo'n irritant mens in het BB-huis ben tegengekomen als die negerin, 'schatje'
Superconclusiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:42 schreef LuQas het volgende:
Ben vandaag teruggekomen van vakantie en heb enkel vanmiddag een half uur naar de streams gekeken. Bizar altijd weer, die nieuwe bewoners. Ik kan volgens mij nu al met enige stelligheid zeggen dat ik nog niet zo'n irritant mens in het BB-huis ben tegengekomen als die negerin, 'schatje'
Hmmm.... ik flikkerde vorig jaar toch nog iets harder van m'n stoel van wat Tanja allemaal flikte.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:42 schreef LuQas het volgende:
jawel hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is alleen (nog) niemand die dat doet. Ze ziet ze vliegen.
We weten het als iemand daar het lef heeft het tegen haar te zeggen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien snap t ze t, maar doet ze er ook iets mee. Denk t niet, die bljft gewoon doorlullen maar dan tegen anderen. Zegt de gezamelijk groep er iets van dan is heel de groep raar en is zij normaal. Guarantee.
Wat doet Monique dan, wat in jouw ogen achter Janine's rug om is en vals is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:46 schreef riri het volgende:
[..]
jawel hoor
monique doet dat zeker wel
Keihard Marlies neucken. Duh.quote:
Je kan zeggen wat je wil over die Etiënne, maar dát heeft hij wel voor elkaar gekregen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:50 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand die zusjes eens bij elkaar wegtrekken !!!! Onvoorstelbaar.
Toen ik net die witte in de keuken zag lopen dacht ik serieus van goh ze is in der eentje.... nog geen 5 seconden later zie ik deel 2quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:50 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand die zusjes eens bij elkaar wegtrekken !!!! Onvoorstelbaar.
Tijn ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil over die Etiënne, maar dát heeft hij wel voor elkaar gekregen.
Ik vind Sjaan vaak zó grappig!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Janine tegen Rik: "Hier beneden is het hel... daarboven is de hemel. Als je wist wat ik meegemaakt heb zou je weten dat ik gelijk heb"
Ik vraag me af, is er iemand van de BB kijkers die haar leuk vindt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:52 schreef scanman01 het volgende:
Die Janine is echt totally fucked up
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vraag me af, is er iemand van de BB kijkers die haar leuk vindt?
Avonnequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vind dat er teveel zeikerds zijn hier.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
quote:
Bedankt voor de reminderquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:59 schreef BorTheWolf het volgende:
BB op TV nu
Ze deelt het tenminste meequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:00 schreef Taz10 het volgende:
ga toch weg met je leuk
alles is gefocest op dat iedereen het hoort en ziet en weet.
hoor der nu net weer,
keihard dat iedereen het hoort, IK GA EEN BROODTJE ETEN, alsof iemand het boeit wat ze gaat doen
Ze bood zichzelf vrijwillig aan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, jullie hebben je gezamenlijke zondebok gevonden?
Ik heb een hekel aan dat massale afzeiken hier als dat niks anders is dan het herhalen van elkaars mening.quote:
Ja, hoge bomen vangen nu eenmaal veel windquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:02 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ze bood zichzelf vrijwillig aan.
Ik vond haar al niet leuk toen ik haar voor het eerst zag... soms moet ik erom lachen, maar dat is meer omdat ik haar triest vind...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dat massale afzeiken hier als dat niks anders is dan het herhalen van elkaars mening.
En nog een schepje d'r bovenop, zo stoer.
Hoe zit dat, is ze nu automatisch jouw favoriet of was ze dat al?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ze voldoet nu niet meer aan het beeld dat ik van haar had (sterke onafhankelijke vrouw).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hoe zit dat, is ze nu automatisch jouw favoriet of was ze dat al?
Ik mag haar overigens wel, maar dat terzijde.
je kan het ook zo zien, misschien gewoon even wat aandacht te kort....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:05 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik vond haar al niet leuk toen ik haar voor het eerst zag... soms moet ik erom lachen, maar dat is meer omdat ik haar triest vind...
Deze opmerking is écht geniaal.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Janine tegen Rik: "Hier beneden is het hel... daarboven is de hemel. Als je wist wat ik meegemaakt heb zou je weten dat ik gelijk heb"
Wacht maar tot er ruzie komt omdat ze iets zijn vergeten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
Die boodschappen doen ze een stuk intelligenter dan vorig jaar.
3 mensen die het coördineren.
Vorig jaar deden ze het met een kakelende volledig groep.
Laten we het hopen, een beetje spektakel zou niet verkeerd zijn!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:27 schreef washandje het volgende:
[..]
Wacht maar tot er ruzie komt omdat ze iets zijn vergeten.
hihi.. ik kan zo onderhand wel weer raden wie Peter 6000 en Lekker Simpel door dik en dun gaan verdedigen.....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:00 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik een microfoon een paar centimeteren van jou mond hou als je zit te eten is dat ook niet smakeljk hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:32 schreef nodisch18 het volgende:
Wat ranzig die eet geluiden van Hilde![]()
![]()
Maar met haar op je netvlies is te ranzig...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als ik een microfoon een paar centimeteren van jou mond hou als je zit te eten is dat ook niet smakeljk hoor..
De benedenburen van sem en micheline...quote:
Dit was niet het avondeten toch? Ze zeiden gister dat ze nog zat rijst hadden.... het bioritme is gewoon verstoord ze gaan straks om 11uur etenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:36 schreef arneaux het volgende:
Pfff. Een sneetje brood met eventueel boter. Ik word altijd heen sjagerijnig als ik honger heb, ben benieuwd wat t doet bij de bewoners.
Daar heb je gelijk in idd. Maargoed volgens mij hebben ze ook niets anders dan rijst en vis te eten ook verder?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:37 schreef Zody het volgende:
[..]
Dit was niet het avondeten toch? Ze zeiden gister dat ze nog zat rijst hadden.... het bioritme is gewoon verstoord ze gaan straks om 11uur eten
ze moeten nu allemaal naar de zitkamer, misschien komt die opdracht dus nu welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:36 schreef scanman01 het volgende:
Laat de inside information van tanjalies ons in de steek? Er zou toch een opdracht komen?
jaaaaaaaaaaaa goed VOUDT ...tegen BB zeggen en nog een week noodrantsoen ALHOEWEL ik er wel een paar dronken zou willen zienquote:
Is geen spoiler. Ze weten niet om welk tijdsstip het word uitgezonden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:45 schreef Zody het volgende:
Aan de ene kant die de liveuitzending een spoiler, als je het ritme iedere dag met 30min verschuift dan heb je na 3 weken het ritme helemaal om zonder dat ze iets door hebben
Neeeeeeeee! Niet nog een keer zonder feestjes. Dat trek ik niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:45 schreef BBoon het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa goed VOUDT ...tegen BB zeggen en nog een week noodrantsoen ALHOEWEL ik er wel een paar dronken zou willen zien![]()
Behalve dag ze dan een dag korter in het huis moeten blijven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:45 schreef Zody het volgende:
Aan de ene kant die de liveuitzending een spoiler, als je het ritme iedere dag met 30min verschuift dan heb je na 3 weken het ritme helemaal om zonder dat ze iets door hebben
Heb je ook weer gelijk in In BB5 was het wel leuk met dronken Linda......Wie zou er in dit huis leuk dronken kunnen zijn??????quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Neeeeeeeee! Niet nog een keer zonder feestjes. Dat trek ik niet.
Jah zo noemen we haar vanaf nu...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef JufJoop het volgende:
Please geen noodrantsoen... weer een Sjaggie Sjaan
Ik vermoed dat Marlies wel leuk is als ze dronken is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef BBoon het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in In BB5 was het wel leuk met dronken Linda......Wie zou er in dit huis leuk dronken kunnen zijn??????
3 uur op 5 dagen, ik vind t wel meevallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef golfer het volgende:
Ze zitten er allemaal zo vreselijk naast.![]()
Zitten we eigenlijk wel te wachten op breiende of bonen tellende bewoners?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef Kinga het volgende:
Dit is toch geen weekopdracht he?
Ja zat ik ook aan te denken......quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:49 schreef ADDG het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Marlies wel leuk is als ze dronken is.
Op 1 dag eigenlijk, want gisteren hebben ze de exacte tijd gekregen van BBquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
3 uur op 5 dagen, ik vind t wel meevallen eigenlijk.
Ze moeten functionele groepsopdrachten doen, geen tijdsvullende.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zitten we eigenlijk wel te wachten op breiende of bonen tellende bewoners?
Die weekopdrachten mogen ze wat mij betreft ook wel skippen. Of ze moeten iets leukers bedenken.
Als ze zeker weten dat het 5 uur is, dan is het inderdaad knap. Maar ze gokken maar een beetje. Ik heb tijden gehoord van 17:00 tot 03:00... Dan zit er altijd wel eentje tussen (van de 15 bewoners) die een beetje in de buurt zit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
3 uur op 5 dagen, ik vind t wel meevallen eigenlijk.
Ja oke, maar je weet ook niet zeker of dat klopt hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op 1 dag eigenlijk, want gisteren hebben ze de exacte tijd gekregen van BB
Ja, die moet rap uitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef Bluezz het volgende:
Die broek van Micheline he, hebben jullie het daar al over gehad?
Das waar idd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben er anders wel 1 klaar staanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef CobusNet het volgende:
"als het goed is gaan de tuindeuren open"....
zal dat tegen vallen
Een pofbroek toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef Bluezz het volgende:
Die broek van Micheline he, hebben jullie het daar al over gehad?
Precies. En dan nog valt het nog wel mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Semih zei kwart over 7.. en das alweer een kwartier geledenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef Debbus het volgende:
[..]
Als ze zeker weten dat het 5 uur is, dan is het inderdaad knap. Maar ze gokken maar een beetje. Ik heb tijden gehoord van 17:00 tot 03:00... Dan zit er altijd wel eentje tussen (van de 15 bewoners) die een beetje in de buurt zit.
quote:
HUH kijk jij teveel naar startrek of zo ........zou wel erg leuk zijn als ze zo haar gezicht eraf trekt en blijkt dat ze een alien is......quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:54 schreef Stereotomy het volgende:
Zou leuk als er opeens een groene golf uit Janine zou komen nu
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:55 schreef Debbus het volgende:
[..]
Tsja, wat wil je... ze kan nog geen klok kijken![]()
Loop je nou alweer over die tuin te zagen? Er staat op de site dat er geen is dit jaar. Ga maar klagen als ie er is, niet eerder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:52 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Ze hebben er anders wel 1 klaar staan
BB is vreselijk anti-climax dit keer
De tijd wordt ze verteld, ze hebben uiteindelijk een tuin..... extreme my ass!!!
BB zal nu ook wel mild zijn als ze 5 uur zeggen, dan zullen ze wel gematst worden en het goedkeuren
Precies. Ik zet altijd een wekker, maar zonder wekker zou ik geen idee hebben hoe laat het is als ik wakker word. Ik wil er wel eens al uit gaan en dan blijkt dat ik net een paar uur in bed lag. Wat mij betreft is het heel logisch dat je alle besef van tijd al heel erg snel kwijt bent.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Precies. En dan nog valt het nog wel mee eigenlijk.
Na een nacht slapen ben je immers alle besef weer kwijt.
Dat is pas mindf*cken......quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef CobusNet het volgende:
Ze laten ze gewoon denken dat het 5 uur is......
Ze zaten er 3 uur naast en worden beloond met eten en wijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
Eten en wijn![]()
Als beloning voor het fout raden van de tijd ofzo?
Idem hier. Als ik geslapen heb weet ik vaak echt niet of ik nu maar drie uur of negen uur geslapen heb. Zonder klok kun je mij dan alles wijsmaken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Ik zet altijd een wekker, maar zonder wekker zou ik geen idee hebben hoe laat het is als ik wakker word. Ik wil er wel eens al uit gaan en dan blijkt dat ik net een paar uur in bed lag. Wat mij betreft is het heel logisch dat je alle besef van tijd al heel erg snel kwijt bent.
Janine eist sowieso een fles voor zichzelf op...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:59 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, 4 flessen wijn voor 15 man (nouja bijna, sommige drinken niet) maar dat kan bijna niets opleveren, hooguit 1 a 2 glaasjes de man
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:52 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Ik zei het toch
Voor de kijkcijfers is dit beter, sim-pel
Ze hebben er anders wel 1 klaar staan
BB is vreselijk anti-climax dit keer
De tijd wordt ze verteld, ze hebben uiteindelijk een tuin..... extreme my ass!!!
BB zal nu ook wel mild zijn als ze 5 uur zeggen, dan zullen ze wel gematst worden en het goedkeuren
En een paar kratten bier... een toppertje, een breezer-ananas... en een dubbele whisky...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:59 schreef Kinga het volgende:
Als ze 8 uur hadden gezegd, was er misschien muziek gekomen.Ik zeg ook maar wat.
Marlies sowieso... die heeft zoooo'n lijf... wil de alcohol daar invloed op krijgen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Milica en Marlies moeten stevig aan de drank
dat ging meer over de alles moet op, anders inleveren regelquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef CobusNet het volgende:
"Moeten we de zout ook op maken? Anders kunnen we wat voor morgen bewaren..."
Eeeuhhh, zout kun je onbeperkt bewaren....
Godzijdank keuren ze het goedquote:
Goed planquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef Omaha het volgende:
Had ze gewoon 6 flessen wijn en 4 kratten bier gegeven wat perse binnen 3 uur op moest zijn![]()
Hilde ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef Maurisico het volgende:
Janine eist sowieso een fles voor zichzelf op...
Of ze wordt er nog Sjaggier van, als het verkeerd valtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:02 schreef sherrytje het volgende:
koken en aaaannnvallluh met die hap en het restje wijn geven we aan sjaggie sjaan , mischien dat ze vrolijker word
Die hebben een zusjesgesprek. 1 Van de 2 vind het verwonderlijk dat ze t veel over eten hebben in huis.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef Bluezz het volgende:
Waarom zitten de barbies apart??? (bij het podium)
Zag het bericht inderdaad op de TV.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef Kinga het volgende:
Alweer rik naar het washok?
Denk zijn koffer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:04 schreef Debbus het volgende:
[..]
Zag het bericht inderdaad op de TV.
Misschien een oud bericht, of er staat nog meer klaar.
Misschien sommigen die dóen alsof ze zat zijn... ook leuk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:04 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik heb zondag een CHenin Blanc in mn eentje leeggezopen
Ik was 50% aangeschoten
en zij hebben 4 flessen met 15 mensen
Wat een grap dit
Zet het maar uit je hoofd dat je dronken taferelen gaat zien
VOLGIETEN!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:05 schreef arneaux het volgende:
Blonde zus 1 : "Ik ga meteen helemaal los als ik nu 1 wijntje drink."
Blonde zus 2 : "Idd, dan gaan we nakende.".
Ik zeg alle wijn naar de zussen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:05 schreef arneaux het volgende:
Blonde zus 1 : "Ik ga meteen helemaal los als ik nu 1 wijntje drink."
Blonde zus 2 : "Idd, dan gaan we nakende.".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |