abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43434039
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:35 schreef Moja het volgende:
Ja dat dramatische geblaat van Paco ook: "Sergo voor mij besta je niet meer!"

oh please

Hij is zo'n haantje....
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_43443777
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:40 schreef roooosje het volgende:
En wat Paco betreft, wat is die vent arrogant! Dat ie Sergio eruit gaat stemmen, terwijl hij weet dat Sergio een vrijgezel is.
Ik hoop dat het hem niet lukt en dat Sergio erin blijft!

Sergio: Paco:
pi_43448370
Vind die Paco zeker verdomd irritant/arrogant

En dat die stomme Stefanie..ze hield er rekening mee dat Paco niet deugt,maar ondertussen doet ze wel weer braaf haar beentjes wijd
En daarna zeker weer huilen dat ze zich gebruikt voelt
Salsa Española
pi_43448953
die paco.. lol
Zo niet.. dan toch!
pi_43449290
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 10:46 schreef Salsagirl het volgende:
En dat die stomme Stefanie..ze hield er rekening mee dat Paco niet deugt,maar ondertussen doet ze wel weer braaf haar beentjes wijd
En daarna zeker weer huilen dat ze zich gebruikt voelt
Nee toch? Ik dacht juist dat hij steeds bot ving bij Stefanie....

Hopelijk bij de volgende poging (in de vooraankondiging) ook weer. Volgens mij is die Stefanie wel bij de pinken en laat ze het echt niet gebeuren voordat ze hem helemaal vertrouwt.

En die Paco maar steeds proberen wat een eikel.
pi_43449440
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 11:49 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Nee toch? Ik dacht juist dat hij steeds bot ving bij Stefanie....

Hopelijk bij de volgende poging (in de vooraankondiging) ook weer. Volgens mij is die Stefanie wel bij de pinken en laat ze het echt niet gebeuren voordat ze hem helemaal vertrouwt.

En die Paco maar steeds proberen wat een eikel.
Nou,weet natuurlijk niet of het all the way is gegaan,maar ze had niet veel moeite om haar benen te spreiden..En ze is verliefd hé, dan vervaagd grenzen eerder dan je denkt.
En Elke heeft die al zover gekregen,dus ja waarom niet nu alsnog Stefanie
Bedoel hij heeft nu wel laten zien.. dat hij weinig respect heeft voor vrouwen.. Zelfs zijn 'eigen' Evy
Salsa Española
pi_43449608
Beetje jammer dat hij sex heeft, denkt dat niemand het heeft gezien op tv (wtf er hangen overal camera's) en dan ook nog zo stoer blijven.. net doen alsof je het helemaal niets interesseert.
Zo niet.. dan toch!
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:34:57 #208
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_43454065
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 11:57 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Nou,weet natuurlijk niet of het all the way is gegaan,maar ze had niet veel moeite om haar benen te spreiden..En ze is verliefd hé, dan vervaagd grenzen eerder dan je denkt.
En Elke heeft die al zover gekregen,dus ja waarom niet nu alsnog Stefanie
Bedoel hij heeft nu wel laten zien.. dat hij weinig respect heeft voor vrouwen.. Zelfs zijn 'eigen' Evy
Iedereen heeft het erover dat hij weinig respect heeft voor vrouwen, maar daar is dit spel toch op gebaseerd. Zowiezo ben je al raar als je aan zoiets mee wilt doen, maar als je dan meedoet moet niemand gaan janken dat ze met iemand anders rampetampen.

Misschien hebben die twee duidelijke afspraken gemaakt (buiten het progamma om) dat ze alles mogen doen zolang ze maar die ¤100.000 winnen.

Nah, als je als single/koppel aan dit progamma mee doet, dan moet je niet achteraf gaan zeiken. Je weet waar je aan begonnen bent.
World Wrestling Entertainment
pi_43513851
vanavond weer
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_43521884
Ik word echt misselijk van Paco wat een gluiperd

Sergio daarentegen
Что было, то прошло..
pi_43532595
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:11 schreef Andoire het volgende:
Ik word echt misselijk van Paco wat een gluiperd

Sergio daarentegen
Off topic: Leuke foto in je profiel aan de Kostverlorenvaart bij de kinderboerderij in oud-west :]

On topic: Sergio is een zwakke sukkel gebleken. Paco mét vriendin (voorlopig nog dan) speelt t zelfs nog harder. Go Paco
Allah u akbar
pi_43535966
Sergio is gewoon lekker op vakantie en had even een vakantievriendinnetje. Met het spel houdt hij zich absoluut niet bezig.

Nicole die zegt dat de vrijgezelle bedgenoot van haar Remco een rotstem heeft..
Heeft ze wel eens naar zichzelf geluisterd???

Evy gaat steeds zieliger kijken.
Technobaby
pi_43537824
Die Paco is gewoon een lamlul. Hoop niet dat Evi bij hem blijft.
Zoals het er gisteren op het eind uitzag werd Paco genomineerd,of zag ik dat nu verkeerd?

Die Nicole spoort echt niet. Remco de braafste jongen die erbij loopt en zij zit de hele tijd te mekkeren.

Lag trouwens in een deuk om Annuska. Ik heb hem alleen maar even in de lies gestreelt en toen kwam hij klaar. Jaja maak dat de kat wijs.
pi_43539497
Hahaha ja die Annuska! Ik droeg gewoon mijn broekje en mijn kleedje, haha.
En hij kwam zelf (!!!) klaar! Je weet hoe mannen zijn he Nick

Super grappig.
pi_43568847
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:01 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Hahaha ja die Annuska! Ik droeg gewoon mijn broekje en mijn kleedje, haha.
En hij kwam zelf (!!!) klaar! Je weet hoe mannen zijn he Nick

Super grappig.
Ja, en dan zeggen dat het ook beter voor hem was, die jongen stond al dagen onder spanning!
Technobaby
  woensdag 15 november 2006 @ 09:24:58 #216
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_43569344
Nick en lachen. Wist niet dat dat er ook op zat

Nicole

Pacootje komt zichzelf een beetje tegen

Maurice Zou me nix verbazen als hij zo verschrikkelijk sex georiënteerd is dat hij inderdaad al loost als er iemand naar kijkt. Vind hem zo irritant

[ Bericht 32% gewijzigd door Yorout op 15-11-2006 09:31:42 ]
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
pi_43572365
PACO
wat is die man VOL van zichtzelf... YAK

Remco is echt wel netjes hoor die stomme Nicolle is een beetje aandacht geil geloof ik.. in plaats van haar "vriendin" Evy te steunen dirigeert ze ieder gesprek over Paco of Annus naar HAAAAAR REMCOOOO..
(Hadden ze haar maar verzopen in het zwembad toen ze daar laatst als een geit in lag te blaten..)

Maar ik denk dat Annus en Nick het gaan winnen..
(mede omdat je in het introfilmpje van UL alle stelletjes voorbij ziet komen waarbij de laatste die je ziet als eerste eruit gingen enzovoorts )

Vanavond weer!
***As I said before , I never repeat myself!!!***
pi_43572973
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:38 schreef Strax het volgende:

Remco is echt wel netjes hoor die stomme Nicolle is een beetje aandacht geil geloof ik.. in plaats van haar "vriendin" Evy te steunen dirigeert ze ieder gesprek over Paco of Annus naar HAAAAAR REMCOOOO..
Haha ja dat vind ik ook zo onaardig, constant klagen tegen Evy over hoe erg Remco is
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 15 november 2006 @ 12:06:57 #219
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_43573040
Paco kan ook zo overtuigend blijken dat ie vrijgezel is.

Qute: Ik ben vrijgezel, ik ben ECHT wel vrijgezel, echt vrijgezel.

Zo zie je maar dat het allemaal belgen zijn daar.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_43573137
Kan iemand Nicole even voor me wurgen ofzo?
pi_43573205
Nicole denkt zeker alleen aan zich zelf, bedoel wat krijg die nou te zien van haar remco
En zij liggend soms huilend op bed ..ooh oooh mijn Remco mis je zo etc..

En dan ook nog eens haar ring af doen en ketting als understatement..
Van kijk Remco..ik doe ze pas weer om als je me trouw blijft..
Pff als er een mak als een lammetje is dan is hij het wel ,maar wel het meeste jammeren van allemaal

Ipv dat ze er inderdaad is voor Evy, Nee haar Remco dit en dat..
Alhoewel als ze het iets erger kan maken met haar domme opmerkingen zal ze dat zeker niet laten..
Salsa Española
pi_43573368
Haha ja ze maakt alles voor iedereen alleen maar erger inderdaad, door het er nog eens lekker in te wrijven als iemand stoute dingen heeft gedaan.

En inderdaad die actie met die ketting af doen enzo, hahaha, jezus wat een muts! Ik vind t wel zielig voor Remco, hij doet zo z'n best, en hij zit er nog steeds in, en hij heeft nog helemaal niks uitgespookt!
pi_43573511
Het enigste wat die 'verkeerd' deed is eens zeggen van dat die blonde zijn type is ,en toen viel ze al bijna flauw..Meteen happen met dat ze haar haar wel blond zou verven.. hoezo onzeker!!

Vind het maar een trutje..

Maar hoe dan ook,ben nu wel benieuwd wat er nou was met Paco..zag hem namelijk boos of zo weg rennen..afgelopen maandag in dat voorstukje
Salsa Española
pi_43573555
die online aflevering is kapot, laatste 5 minuten doen het niet. kan iemand even voor mij invullen wat er gebeurt na de ruzie tussen paco en stephanie, nadat paco wegrent?
pi_43573731
komt dat niet vanavond?? tenminste dat dacht ikke
***As I said before , I never repeat myself!!!***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')