quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:35 schreef Moja het volgende:
Ja dat dramatische geblaat van Paco ook: "Sergo voor mij besta je niet meer!"
oh please![]()
Ik hoop dat het hem niet lukt en dat Sergio erin blijft!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:40 schreef roooosje het volgende:
En wat Paco betreft, wat is die vent arrogant! Dat ie Sergio eruit gaat stemmen, terwijl hij weet dat Sergio een vrijgezel is.
Nee toch? Ik dacht juist dat hij steeds bot ving bij Stefanie....quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:46 schreef Salsagirl het volgende:
En dat die stomme Stefanie..ze hield er rekening mee dat Paco niet deugt,maar ondertussen doet ze wel weer braaf haar beentjes wijd![]()
En daarna zeker weer huilen dat ze zich gebruikt voelt
Nou,weet natuurlijk niet of het all the way is gegaan,maar ze had niet veel moeite om haar benen te spreiden..En ze is verliefd hé, dan vervaagd grenzen eerder dan je denkt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:49 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Nee toch? Ik dacht juist dat hij steeds bot ving bij Stefanie....![]()
Hopelijk bij de volgende poging (in de vooraankondiging) ook weer. Volgens mij is die Stefanie wel bij de pinken en laat ze het echt niet gebeuren voordat ze hem helemaal vertrouwt.
En die Paco maar steeds proberenwat een eikel.
Iedereen heeft het erover dat hij weinig respect heeft voor vrouwen, maar daar is dit spel toch op gebaseerd. Zowiezo ben je al raar als je aan zoiets mee wilt doen, maar als je dan meedoet moet niemand gaan janken dat ze met iemand anders rampetampen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:57 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou,weet natuurlijk niet of het all the way is gegaan,maar ze had niet veel moeite om haar benen te spreiden..En ze is verliefd hé, dan vervaagd grenzen eerder dan je denkt.
En Elke heeft die al zover gekregen,dus ja waarom niet nu alsnog Stefanie![]()
Bedoel hij heeft nu wel laten zien.. dat hij weinig respect heeft voor vrouwen.. Zelfs zijn 'eigen' Evy
Off topic: Leuke foto in je profiel aan de Kostverlorenvaart bij de kinderboerderij in oud-west :]quote:Op maandag 13 november 2006 21:11 schreef Andoire het volgende:
Ik word echt misselijk van Paco wat een gluiperd![]()
Sergio daarentegen![]()
Ja, en dan zeggen dat het ook beter voor hem was, die jongen stond al dagen onder spanning!quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:01 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Hahaha ja die Annuska! Ik droeg gewoon mijn broekje en mijn kleedje, haha.
En hij kwam zelf (!!!) klaar! Je weet hoe mannen zijn he Nick
Super grappig.
Haha ja dat vind ik ook zo onaardig, constant klagen tegen Evy over hoe erg Remco isquote:Op woensdag 15 november 2006 11:38 schreef Strax het volgende:
Remco is echt wel netjes hoor die stomme Nicolle is een beetje aandacht geil geloof ik.. in plaats van haar "vriendin" Evy te steunen dirigeert ze ieder gesprek over Paco of Annus naar HAAAAAR REMCOOOO..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |