Dus hij is niet gejat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:41 schreef Teunebeun het volgende:
Kapstokken enzo...
Ze moeten gewoon van mijn jas af blijven die fucking kleren dieven en ik haat het ook als ze een jas verplaatsen...
Want op universiteiten of hogescholen hebben ze geen kapstokken?quote:
Ok, dat kan best wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want op universiteiten of hogescholen hebben ze geen kapstokken?
Op die ik heb gezeten wel hoor
True!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ok, dat kan best wel.
Maar ik zou mooi geen jas van een euro of 100 aan een kapstok hangen
Misschien bij de kapper, maar niet op een school of uni of wat dan ook
Die dieven hadden wel een smaak was een mooie merkjas ...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:44 schreef danielluh het volgende:
die dieven hadden duidelijk geen smaak
Wat Sebasser zegt!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef Teunebeun het volgende:
Ik zit op een middelbare school waar de jassen worden verplaats door mongolen
ja ze hebben inderdaad een smaak.... een wansmaakquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Die dieven hadden wel een smaak was een mooie merkjas ...
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef jpg97 het volgende:
Mensen moeten gewoon met hun tengels van andermans spullen afblijven
en ALS ze dan iets jatten, jat dan niet zo'n lelijke bikkembergs jas
Laat TS lekker zelf voor schut staan
Had je een locker kerel?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:48 schreef Jeff89 het volgende:
Jullie hebben geen lockers daar?
Ik had op mn vorige school gewoon een locker voor mn boeken, gymspullen, jas ect..
Volgens mij elke middelbare schoolquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:48 schreef Jeff89 het volgende:
Jullie hebben geen lockers daar?
Ik had op mn vorige school gewoon een locker voor mn boeken, gymspullen, jas ect..
Oh je bent een meeloper.... zeg dat dan directquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef Teunebeun het volgende:
Bij ons hebben ze bijna allemaal bikkembergs jassen en zo nog kleren van dat merk op school.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef jpg97 het volgende:
Mensen moeten gewoon met hun tengels van andermans spullen afblijven
en ALS ze dan iets jatten, jat dan niet zo'n lelijke bikkembergs jas
Laat TS lekker zelf voor schut staan
Klinkt wel sjiek, beter dan een kluisje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Had je een locker kerel?
Gozer toch....
Het moet voor TS dan ook geen probleem zijn om hem terug te jatten ofwel een andere te jatten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh je bent een meeloper.... zeg dat dan direct![]()
Ja inderdaad, want dat wil je ook echt zo laten klinkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klinkt wel sjiek, beter dan een kluisje.
Maar dan is het net zo'n loser als iemand die het steeltquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het moet voor TS dan ook geen probleem zijn om hem terug te jatten ofwel een andere te jatten.
En je hebt geen Bikkemberg jasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:51 schreef Teunebeun het volgende:
Ik had geen locker...
Het was toch al een loser.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar dan is het net zo'n loser als iemand die het steelt
Meelopen met zoiets stoms is net zo laag mijn vriendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:52 schreef Teunebeun het volgende:
IK GA ZEKER NIET ALS EEN MONGOOL JASSEN JATTEN EN IK GA ME ZEKER NIET VERLAGEN NAAR DAT NIVEAU
Nee jij draagt ze alleen maarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:52 schreef Teunebeun het volgende:
IK GA ZEKER NIET ALS EEN MONGOOL JASSEN JATTEN EN IK GA ME ZEKER NIET VERLAGEN NAAR DAT NIVEAU
Laat me raden.. jij zit op een vmbo-school?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef Teunebeun het volgende:
Bij ons hebben ze bijna allemaal bikkembergs jassen en zo nog kleren van dat merk op school.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:54 schreef zoalshetis het volgende:
ik hou helemaal niet van mensen.
Ja dat heb je goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:54 schreef Lidia het volgende:
[..]
Laat me raden.. jij zit op een vmbo-school?![]()
mits ze de jas ritueel verbrandenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:55 schreef Rekkie het volgende:
Ik kan mensen die bikkemberg jassen stelen wel waarderen
Vet gepwnd TS, je jas staat weer te koopquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:55 schreef BugWorks het volgende:
[TK] Nieuw gejatte Bikkembergs jas
Dit iets voor jou TS?![]()
Dat is niet helemaal waar, maar wel een groot gedeelte.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:59 schreef Teunebeun het volgende:
Dat kan ik wel begrijpen is altijd vmbo scholen waar iets gestolen word
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:39 schreef Teunebeun het volgende:
Ga ik naar school met een mooie bikkembergs jas,word ie gejat.Godverdommese klere dieven zijn het.![]()
![]()
![]()
Die jas heeft me niks gekost maar toch van oma gekregen.De jas heeft een waarde van rond de 100 Eurie.
Ga er zelf voor werken klere dief!
Ach, het was ook al te merken aan je intellect hoor, knulquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:59 schreef Teunebeun het volgende:
Zat er toevallig een zakje wiet of iets dergelijks in die jas ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:53 schreef Teunebeun het volgende:
Zal ik zeker doen met een joint erbijMaar weet iemand iets van dit bos af ofzo...?
Jou vervelenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, maar wel een groot gedeelte.
Vertel eens, wat doe je op dit forum ?
en waar ze Bikkembergs dragenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:59 schreef Teunebeun het volgende:
Je .. wat ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:03 schreef Teunebeun het volgende:
Nee ik ook rook niet.
Ja, daarom verbaas ik me er dus over dat die kerel niet gewoon zn jas daarin deedquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij elke middelbare school
Ik vind jou ook triestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mij verveel je niet snel, ik vind je meer triest.
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:06 schreef Teunebeun het volgende:
Ik kan zo snel geen reden bedenken ik zit op vmbo
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:55 schreef BugWorks het volgende:
[TK] Nieuw gejatte Bikkembergs jas
Dit iets voor jou TS?![]()
Je snuift ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:13 schreef Teunebeun het volgende:
Als jij drugs rookt okeej het is jouw probleem maar ik snuif en ik rook niks en ik deal ook niet
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:19 schreef Teunebeun het volgende:
Kan je de tekst dan erbij halen die vertelt dat ik iets rook snuif of iets dergelijks?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:53 schreef Teunebeun het volgende:
Zal ik zeker doen met een joint erbijMaar weet iemand iets van dit bos af ofzo...?
Doe dan maar een slotje, TS zelf is zo stomquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef robert-dirksen het volgende:
Zullen we maar een beetje ontopique blijven
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:25 schreef Teunebeun het volgende:
Dat was maar een grap ik ga echt niet roken anders heb ik geen gratis rijbewijs van mijn moeder
oe das een lastige...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:29 schreef Neptunes het volgende:
Hoeveel Euri gaan er ine en Euro?
daar kan ik me niks bij voor stellenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:33 schreef Taquel het volgende:
heeft i hem niet gewoon geleent zonder terug te brengen
Jij had die jas natuurlijk als enigequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:36 schreef Teunebeun het volgende:
Als ik die vent zie met die jas trap ik hem een paar keer in zijn klote !
En jij denkt dat de 'dief' jouw naam erin laat staanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:42 schreef Teunebeun het volgende:
Hehe dat snap ik ook wel maar nu ga ik alle jassen die identiek zijn met de mijne nakijken. Ik ben echt niet dom om mijn naam niet op verschillende plekken neer te zetten hoor.
Is het wel zo slim om dat hier neer te zetten? Bij ons zette dus echt niemand zn jas op de gang, altijd over zn stoel. Als ze erom gingen zeiken dan deed iedereen 'm aan en zeiden we dat het koud wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:45 schreef Teunebeun het volgende:
onthulling van plaats
Je verhaal begint steeds ongeloofwaardiger te wordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:45 schreef Teunebeun het volgende:
LoL nee hij trekt dat kaartje erzeker van af maar binnen in de mouw heb ik ook mijn naam staan met tipex een beetje gekloot werk maar het staat erin
Ohhh, dus dáárom heb je altijd van die witte onderarmen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:45 schreef Teunebeun het volgende:
LoL nee hij trekt dat kaartje erzeker van af maar binnen in de mouw heb ik ook mijn naam staan met tipex een beetje gekloot werk maar het staat erin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |