Nee hoor, alles wat je net in de COS zei kan prima hier, want dat had namelijk niets met de streams te maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:35 schreef BBoon het volgende:
Ik lees net dat ik hier alleen goeiemorgen mag zeggen
Dus bij deze..................MOGGUH
Wist ik niet ...ben vrij nieuw op het forum. Dus Thnx dat je me er ff op wees.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor, alles wat je net in de COS zei kan prima hier, want dat had namelijk niets met de streams te maken.
Oeh lekker!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:45 schreef ruby het volgende:
Aloha.
Laatste dag werken vandaag en dan drie weken vrij! Jiiiiiiiiiiieeeeeeeehaaaaaaaaaaaa.![]()
Zolang je ook maar een on-topic berciht erbij zet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:06 schreef JufJoop het volgende:
Goeiemerge...
Waarom doen ze nou zo moeilijk in COS? Alleen melden dat je er bent is toch geen crime...
blijkbaar wel. Daarom meld ik me hier eerst geef een zwaai en een goedemorgen... En dan naar het COStopicquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:06 schreef JufJoop het volgende:
Goeiemerge...
Waarom doen ze nou zo moeilijk in COS? Alleen melden dat je er bent is toch geen crime...
"Goeiemerge... er gebeurt nog niet veel in huis... "quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zolang je ook maar een on-topic berciht erbij zet.![]()
Blijf het toch jammer vinden dat die 2 niet gecombineerd wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
blijkbaar wel. Daarom meld ik me hier eerst geef een zwaai en een goedemorgen... En dan naar het COStopic
Geniet er dan nog maar van. Lekker intensief streams kijken zeker?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Oeh lekker!
Ik heb nog maar 1 week vrij van mijn 8 weken
I don't wanna know...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:14 schreef ruby het volgende:
Zou Janine nog gebruik hebben gemaakt van haar vriend op batterijen?
als er maar geen caps komenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:14 schreef ruby het volgende:
Zou Janine nog gebruik hebben gemaakt van haar vriend op batterijen?
Oh sorry dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:08 schreef JufJoop het volgende:
[..]
"Goeiemerge... er gebeurt nog niet veel in huis... "
Dat heeft echt meerwaarde![]()
Stel dat er 50 man in de COS posten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:06 schreef JufJoop het volgende:
Goeiemerge...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |