Jij moet eens leren anderen in hun waarde te laten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:31 schreef Roeni3 het volgende:
Al dat stoere gekut tijdens het uitgaan. Ga gewoon eens los, man, en probeer eens niet de stoere boerenkneus uit te hangen.
![]()
Dit soort reacties had ik al verwacht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
Hebben ze je weer uitgelachen toen je zat te dansen, nerd
Billen? Tieten knijpen FTWquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef hamkaastosti het volgende:
ik ga altijd de drukke dansvloer op op stiekum in billetjes van meisjes te knijpen en dan snel de andere kant op te kijken
Het punt is je moet dan ook uitgaan in tent waar mensen voor de muziek gaan, en niet een pauper tent vol met testosteron boys.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:59 schreef Appelperenstroop het volgende:
Ik vind wel dat TS een punt heeft. Als je het gewoon lekker naar je zin hebt, en een paar van die parkinson patienten echt ruzie zoeken, die mogen van mij kanker in hun prostaat krijgen!
Sorry...
stoere opmerking hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:04 schreef WaSTeiL het volgende:
XTC is de beste oplossing voor al dat stijve en stoere gedoe op de dansvloer!![]()
Dit vind ik toch wel een heel goed punt. Juist áls je gaat kijken om te kijken of zij kijken, werkt het averechts. En als je juist los gaat, hangen ze vanzelf wel om je heen.quote:Mensen (zowel jongens als meisjes) die alleen uitgaan vanwege het versieren. Mensen die tijdens het dansen niet echt dansen, maar alleen maar om zich heen kijken of er iemand is die ze wel leuk vinden, of kijken of er iemand naar hun kijkt.
Maar dat is geen stoer gedrag tijdens het uitgaan. Puur stoer gedrag op fok en daar gaat dit topic niet over.quote:
ah ja, wel een aardige anekdote.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik was een keer in een tent weet niet meer hoe die heet, ik heb gelachen gelachen. Ik stond boven bij zo een railing die op de dansvloer heen keek. Toen kwam er daar zo een klein gassie die echt elk grietje op de dansvloer afging. Probeerde hij bij de eerste achter haar te dansen, ze liep meteen weg.
Toen nummer 2, 3, 4 etc. etc. die gast werd door iedereen gedist, haha wat een grappig gezicht was dat. Echt zo een fucking L O S E R. Maar wel respect voor zijn doorzettingsvermogen.
Zijn probleem was dat hij direct achter zo een grietje met zijn pik tegen haar reet aan ging lopen schuren.
haha prachtig PRACHTIG
Precies, dat merk ik ook. Ik heb het idee dat je veel aantrekkelijker bent als je gewoon lekker danst of in ieder geval los gaat, zonder dat standaard koele gedrag.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel een heel goed punt. Juist áls je gaat kijken om te kijken of zij kijken, werkt het averechts. En als je juist los gaat, hangen ze vanzelf wel om je heen.
Goed topic!![]()
quote:
niet te enthousiast, straks krijg je nog een hartaanvalquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef Parafernalia het volgende:
ah ja, wel een aardige anekdote.
dans zelf niet, maar sta ook niet naar meiden te kijken. Ik kijk naar mijn eigen meid die wel danst.. soms best klote dat ik het niet leuk vindt..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:15 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Precies, dat merk ik ook. Ik heb het idee dat je veel aantrekkelijker bent als je gewoon lekker danst of in ieder geval los gaat, zonder dat standaard koele gedrag.
[..]
Jij doet je gulp open en gaat met je bloedlul (hoop ik voor je) zwaaienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef Kindervriend het volgende:
Dus jij gaat dansen?
BEN JE GAY OFZO!?!?/1/1/1D ;d;;d D:D
![]()
![]()
![]()
Ga eens een keer naar een underground hardcorefeest en zeg dat dan nog eens een keer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |