had ik dan naar huis moeten gaan lopen ofzo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef Bot13 het volgende:
En je bent natuurlijk uitgestapt, aangezien jij z'n 'klant' bent en dit soort gedrag van den zotte is?
Of gewoon doorgereden, snel naar huis rennen om er een topic over te openen?
TussenTijdseToetsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:10 schreef spijkerbroek het volgende:
wtf = ttt?
Tussen Tijdse Toetsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:10 schreef spijkerbroek het volgende:
wtf = ttt?
LOLquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:14 schreef edjuh18 het volgende:
Tussen Tijdse Toets
om te kijken in hoeverre je vooruit gegaan bent met het lessen, of in dit geval achteruit..
http://wiki.fok.nl/index.php/TopTipTopicquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:10 schreef spijkerbroek het volgende:
wtf = ttt?
De rijschool is het probleem niet,ik ken de eigenaar en zijn vrouw en heb zelfs nog gratis anderhalve les van hun gehad in ruil voor wat anders.hele aardige mensen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:20 schreef LoggedIn het volgende:
en jij blijft bij die rijschool rijden?![]()
ik ben trouwens ook in 1x geslaagd, zonder ttt
ja volgens mij is het een goudhandeltje zo'n rijschoolquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:21 schreef edjuh18 het volgende:
de prijzen van die lessen tegenwoordig zijn ook niet meer normaal
me ouder reden vroeger voor 17 gulden ofzo
nu is het 40 euro
Nu is de benzine prijs wel omhoog gegaan enzo, maar dan nog....
Verdienden je ouders toen ook net zoveel als nu?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:21 schreef edjuh18 het volgende:
de prijzen van die lessen tegenwoordig zijn ook niet meer normaal
me ouder reden vroeger voor 17 gulden ofzo
nu is het 40 euro
Nu is de benzine prijs wel omhoog gegaan enzo, maar dan nog....
Nou, een brood was anders vroeger ook 10 cent..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:34 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Verdienden je ouders toen ook net zoveel als nu?![]()
Je kan wel vergelijken maar toch ook weer niet.![]()
ik snap best dat er zoiets is als inflatie enzo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:34 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Verdienden je ouders toen ook net zoveel als nu?![]()
Je kan wel vergelijken maar toch ook weer niet.![]()
WAT? Kost dat nog geld ook?? LOLquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:41 schreef NiGeLaToR het volgende:
Beutje CBR spekken..
Nee geen ttt meerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:41 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ach ja, als je later groot bent snap je het wel
Nu gewoon slagen zonder ttt dus.. moet lukken toch? Of ga je nu nog een ttt doen?
Vind die hele ttt-zooi beetje nep.. 't lijkt wel of je nooit slaagd als je geen ttt wil.. of is het tegenwoordig al verplicht? Beutje CBR spekken..
Die ttt? Dies bijna net zo duur als een 'echt' examenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
WAT? Kost dat nog geld ook?? LOL![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |