Scherp, heel heel scherp ik snij bijna mijn eigen polsen open precies bij de slagader en verdrink in mijn eigen bloed zo scherp was die opmerking. Wat heb je daarop te zeggen TS nou nou nou???quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoor jij bij die 2% 'midnerheid' die zich iets aantrekt van die spellings-mierenneukers?
Ik tel er zo 3quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:46 schreef Emu het volgende:
Getverdamme!
Wie kan het nou een bom schelen of je professor of proffesor schrijft, een dt foutje maakt! Kan je het dan niet meer lezen ja? Domme kutmongool.
En wat nog erger is, moet je daar dan altijd een post over maken en off topic gaan, nee 98% van de mensen kan het niet schelen. Hoor jij bij die 2% dan ben je bij de midnerheid en moet je je bek houwe. Ik heb echt de pest aan die idioten die in elke topic moeten gaan zeiken dat er iets verkeerd is geschreven, ga godverdomme gewoon effe lekker dood ja.
Vanaf nu schreif ik bewust minstens één fout in elke post die ik maak:(
Normaal niet nee, maar het gebeurt steeds weer bijna dagelijks, en ik kan er niet meer tegen !quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoor jij bij die 2% 'midnerheid' die zich iets aantrekt van die spellings-mierenneukers?
quote:
Maar nee, ene frak en 2 sloefen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Tip van SpankTheMonkey: 1 fiets 2 sokken professor
Jawel hoor. " Ja hoor josti!" is geen zin. "Ja hoor, Josti!" had het moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:16 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat!
![]()
-edit- er zat geen spelfout in je post!![]()
taalpuristquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jawel hoor. " Ja hoor josti!" is geen zin. "Ja hoor, Josti!" had het moeten zijn.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:21 schreef Maerycke het volgende:!Taalpuristen!
In plaats van zo te zeiken omdat je nog geen fatsoenlijke zin op papier kunt krijgen zonder te lijken op een kleuter met down-syndroom die groep 1 nog niet eens kan bij benen, zou je natuurlijk ook kunnen overwegen zelf je waffel te houden en je gewoon in een hoekje diep te schamen voor de rotzooi die je op mijn scherm gooit.
Nono's die zeuren over mensen die wel kunnen spellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |