Wel fijn dat je je virusje met ons wilt delen!! hihiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:07 schreef liefie_ het volgende:
niet terug kussen ik ben verkouden en grieperig![]()
Gadver, pizza hoor je bij de pizza boer vandaan te halen/ laten bezorgen!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:55 schreef Zwaffel het volgende:
ik vind mijn pizza niet zo lekker als normaalhet was dan ook een turks eet huis
Ja hallo,ik woon hier niet. Ik zit bij mn wederhelft in Den Helder,en meneer is zelf op visite. Dus ik een vriendin vragen via msn,zegt ze dat die gast lekkere pizza heeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:00 schreef soapie het volgende:
[..]
Gadver, pizza hoor je bij de pizza boer vandaan te halen/ laten bezorgen!!!![]()
hebben?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:58 schreef soapie het volgende:
[..]
Wel fijn dat je je virusje met ons wilt delen!! hihi![]()
Nee dank je, ik heb over 1½ week vakantie, daar wil ik graag wat aan hebben als je het niet erg vind.quote:
nou zegquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:07 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb over 1½ week vakantie, daar wil ik graag wat aan hebben als je het niet erg vind.
En wat dat verplegen betreft, ik wil best een sapje komen brengen hoor....
Ook hier evenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik luistert KT Tunstall - Silent Sea![]()
![]()
Hoi enzo.
Qwea says: shania twain - who's bed have your boots been underquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Hoi enzo.
*kusje geeftquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Hoi enzo.
appelsap gaarnequote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Bied ik je een sapje aan is het nog niet goed...
Lieve mensen zijn leuk, dat je het even weet.quote:
Jij welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:15 schreef Pony-Lover het volgende:
Mag ik hier wel keihard "PENIS!!!!" roepen zonder neergeschoten te worden?
alleen piem0lquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:15 schreef Pony-Lover het volgende:
ik zit de te vettige pizza weg te spoelen met waterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh ik drink heel lekker granaatappelsapjes.
Dan moet je ook de daad bij het woord voegen, en de jouwe in [HOMO] postenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:15 schreef Pony-Lover het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |