Natuurtalentquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
Ik ben keisnel met het centraliseren van topics.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:34 schreef Stroekie het volgende:
@NanKing
ik heb schijnbaar onder een dikke steen gewoond want die tekening in het vorige topic maakte nog niks duidelijker![]()
nou wellicht moet ik nog even vertellen dat ik in die tijd alleen maar Ned 1 2 en 3 kon zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:36 schreef NanKing het volgende:
[..],
Maakt niet uit hoor.
Het is wel uit jouw tijd whehehe.
Was er in die tijd iets anders als ned 1 en 2 dan? (later ned 3).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou wellicht moet ik nog even vertellen dat ik in die tijd alleen maar Ned 1 2 en 3 kon zien
We woonden ver achteraf aan het einde van de verharde weg, dus hadden geen kabel in die tijd. TV kijken moest toen nog gewoon met zo'n hark op het dak/schoorsteen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat vinden we van mijn persoonlijke, doch zeer [Lesbeau]toepasselijke TT?
Dubbelzinnig hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat vinden we van mijn persoonlijke, doch zeer [Lesbeau]toepasselijke TT?
Neu, deze is gebaseerd op vandaag opgedane ervaringenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
stond deze ook op het lijstje van TT die je vorige week verzameld hebt?
Een beetje wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat was de vorige over poesjes niet dan![]()
Stiekem wil je dit topic gewoon in je myAT.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
Ik ben keisnel met het centraliseren van topics.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:45 schreef NanKing het volgende:
Maar het ging vooral over het poesje van mijn moeder.
Mijn ouders hebben sinds vorig jaar kabel, en kennisen van mij hebben nog steeds geen kabel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou wellicht moet ik nog even vertellen dat ik in die tijd alleen maar Ned 1 2 en 3 kon zien
We woonden ver achteraf aan het einde van de verharde weg, dus hadden geen kabel in die tijd. TV kijken moest toen nog gewoon met zo'n hark op het dak/schoorsteen
ja ik maakte ook altijd de grap dat bij ons thuis dus de harde weg en de beschaving ophieldquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben sinds vorig jaar kabel, en kennisen van mij hebben nog steeds geen kabel.
Die heb ik sowieso altijd aan, onder m'n klerenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik maakte ook altijd de grap dat bij ons thuis dus de harde weg en de beschaving ophield
als ik dan weer naar huis ging dan mocht ik thuis m'n berenvel weer aan![]()
En mag jij dan ook nog met een bot het hoofd van een tegenstander inslaan zoals dat bij de batavieren gebruikelijk was ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso altijd aan, onder m'n kleren![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:43 schreef Stroekie het volgende:
nu ik vanochtend ruim 5 minuten klem tussen de deuren heb gezeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |