eehhmm .. neequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef gedrocht het volgende:
in hoeverre mag je nou dreigen op fok!
ik weet dat je niet iemand dood mag wensen, maar mag je wel dreigen met fysiek geweld?
als je er maar eenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef gedrocht het volgende:
ik weet dat je niet iemand dood mag wensen, maar mag je wel dreigen met fysiek geweld?
Dus hetvolgende textje mag:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je er maar een,
of
achter zet.
Ik vouw m dubbel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wou net TS gaan bedreigen, maar na het zien van z'n fotoboek heb ik zoiets van 'laat maar'.
Of: Ik ruk je kop van je romp en dans op je ingewandenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:29 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Dus hetvolgende textje mag:
Ik sla je hoofd helemaal blauwen breek je arm op 8 plekken met een koevoet
![]()
![]()
Denk je soms dat je sneller dan een kogel bent ofzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef gedrocht het volgende:
kom maar op kankerventquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik vouw m dubbel.
En DAT is een dreigement.
met hem wordt geneens gepraat , die kan vanavond ineens nietmeer postenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:41 schreef BocaDillo het volgende:
Dat er geen 1 modje reageert, geeft maar weer eens aan hoe ze over de TS denken
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:29 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Dus hetvolgende textje mag:
Ik sla je hoofd helemaal blauwen breek je arm op 8 plekken met een koevoet
![]()
![]()
en de tieten van hun zus laten zien. bij gebrek aan eigen tietenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
Newbies moeten braaf in een hoekje gaan zitten.
het echte werk gaat meestal zonder abu-g taferelen. video en camera verboten!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef Dirkh het volgende:
Dreigen is verboden. Geen woorden maar daden graag. (en foto's, video en audio opnames maken aub)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |