Oeeehhh wat lief van je. Dat is het liefste wat iemand me ooit gezegd heeft. mag ik nu je beste vriend zijn en aan je denken als ik weer in een hitsige bui ben ?! Ik beloof alles netjes op te ruimen hoor, want daar zijn beste vrienden voor !
ps hoe krijg ik hartklep triesteling kanker ?
edit : och wat schattig, mijn eigen honneponnetje stiTmark heeft zijn berichtje waarin ie me een warm hart toedraagt alweer verwijderd. Om even te recappen:
quote:
knipperdeknipknip
.
Hoe dan ook mijn lief wollig inteeltelingetje (als dat een woord is, anders vanaf nu wel). Het zal je hopelijk nog een aantal keren kosten voordat je met jouw VMBO capaciteiten de grote mensen weg op mag. Vooral veel drinken he ! En stoere dingen doen. Want met een beetje geluk kan je dan voor de rest van je leven gratis eten in het ziekenhuis, je weet wel, door die slangetjes enzo.
Als het met jouw rijbewijs niet zo lukken wil kan je er altijd nog voor kiezen om op een heftruuk te rijden. Dat zal natuurlijk ook een beetje bikkelen worden, maar ik heb er alle vertrouwen in dat je dat wel zal lukken hoor !
[ Bericht 32% gewijzigd door soppig op 22-08-2006 15:44:42 ]